Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Svelvik har ladestasjon, men nobil legger det ikke på karte

Startet av Hamiso, tirsdag 20. oktober 2015, klokken 23:23

« forrige - neste »

Hamiso

Det pågår ein spanande debatt blant marknadsanalytikarar i USA om framtida for bilismen, og særleg elbilismen.
På den eine sida er analytikar Adam Jonas i finansieringsbanken Morgan Stanley som stadig har vore ute med ein teori om at folk etter kvart vil slutta å eiga sin eigen bil, og heller bestilla og bli frakta i førarlause, elektriske bilar. Jonas meiner at elbilen passar perfekt til ei stor, nettbasert endring i transportmønsteret, der blant andre Tesla viser vegen med vedlikehald og oppdatering over internett.
På den andre er analytikarar i Citi, som representerer forsikringsbransjen, og som meiner at det framleis vil vera behov for eigne bilar, særleg i utkantane, fordi dette er mest praktisk, skriv Business Insider; http://www.businessinsider.com/tesla-and-future-of-driving-2015-9

Me ser vel uansett ei endring frå "kvar mann sin eigen bil" og ei retning mot meir bytteøkonomi og samarbeid mellom større grupper ved hjelp av sosiale medier og tenester som Ladekameratene, Uber, Bilkollektivet og Nabobil? Og elbilen kan bli ein pådrivar for denne utviklinga.
Har skrive ein del meir om dette i bloggen.
http://lektrisk.blogspot.com

-Citroen C Zero 2011, sidan desember 2012
-Tesla Model 3 sidan mars 2019
-Pendlar med sykkel

Rapid


Hamiso

http://lektrisk.blogspot.com

-Citroen C Zero 2011, sidan desember 2012
-Tesla Model 3 sidan mars 2019
-Pendlar med sykkel

Hamiso

Veldig morosamt å lesa, Rapid.
-Kva er tittelen på boka, og kven er det som har gitt den ut? Og kven er/kva er bakgrunnen til forfattaren av teksten?
-Korleis fekk du tak i boka?
-Greitt at eg skriv litt om den?
http://lektrisk.blogspot.com

-Citroen C Zero 2011, sidan desember 2012
-Tesla Model 3 sidan mars 2019
-Pendlar med sykkel

Rapid

Dette er noen sider i et "Det beste" fra 1967. Alt det andre finner du på bildene. Skriv ivei for min del 8).

Hamiso

"Det beste", ja. Det leste eg mykje som gutunge. Fann det i alle "kondisjonerte hjem" før i tida.
http://lektrisk.blogspot.com

-Citroen C Zero 2011, sidan desember 2012
-Tesla Model 3 sidan mars 2019
-Pendlar med sykkel

timingbeltkiller

Det er vel bortimot sikkert en stadig større andel av verdensbefolkningen kommer til å bo i giga byer
hvor egen bil snarere er en ulempe enn en fordel. Med andre ord blir framtidsmønsteret mer lik New York og langt mindre lik LA.

Du behøver heller ikke ha doktorgraden i å spå om framtiden for å gå ut fra
kommende og påfølgende klimakonferanser fatter ikke de nødvendige
bindende vedtakene som trengs for å nå klimamålet på 2 graders stigning.
(Selv paven klarer ikke å bringe fornuft inn i hodene
på de vitenskapsfiendtlige republikanerne i USA)

Tvertom kan du trygt gå ut fra opp til 5 graders økning.
Som betyr helt jævlige forhold å leve under lenge før vi skriver 2100.
Faktisk så jævlige at vår uvilje mot relativt små endringer
må neste generasjon betale med drastiske endringer.

Null lange arbeids- og fritidsreiser med bil og fly kan bli
blant de som er lettest å svelge.
Behovet for privat bil faller da bort av seg sjøl.
Værvarsel for de neste 100 år:
Fare for kortvarige perioder med oppholdsvær.

tomrh

Sitat fra: timingbeltkiller på mandag 21. september 2015, klokken 21:20
Du behøver heller ikke ha doktorgraden i å spå om framtiden for å gå ut fra
kommende og påfølgende klimakonferanser fatter ikke de nødvendige
bindende vedtakene som trengs for å nå klimamålet på 2 graders stigning.
(Selv paven klarer ikke å bringe fornuft inn i hodene
på de vitenskapsfiendtlige republikanerne i USA)
Du kan så si.. http://www.adressa.no/nyheter/utenriks/article11608178.ece
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA