Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Smarter Precondition

Startet av Svein Evensen, mandag 19. oktober 2015, klokken 13:25

« forrige - neste »

Svein Evensen

Jeg er helt ny Soul eier, og sitter foreløpig uten brukerhåndbok. Noen som kan si meg hvordan jeg slår den på?

OlavEmil

Det er varmepumpa som gir varme til varmeapparatet i bilen, i staden for tradisjonelt varmeapparat. Du slår varme av og på med "Heat"-knappen på klimaanlegget.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Svein Evensen

Så det bare å ha laderen tilkoblet, og trykke på heat knappen. Uten å ha trykket på start knappen?

OlavEmil

Er det forvarming du tenkjer på?
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Svein Evensen


Svein Evensen

Vil gjerne gå ut å aktivere forvarming 30 min før jeg skal ut å kjøre om vinteren.

OlavEmil

Då set du deg inn i bilen, og trykkjer to gongar på startknappen utan å trykkje inn bremsen. Då får du tenninga på, men ikkje motoren (kan uansett ikkje startast når bilen står til lading).

Deretter trykkjer du på knappen nede til høgre på klimaanlegget, med bilete av ei vifte og ei klokke. Då kjem du inn på menyen for å stille inn ladetid, og tid for forvarming. Velg menyen for forvarming. Så hukar du av dag og avreisetidspunkt, og bilen er varm og god til du skal køyre :) .

Dette kan du sjølvsagt òg gjere når du parkerar dagen i forvegen, om du veit når du skal køyre neste dag, eller du kan stille det inn permanent, om du veit at du køyrer heimefrå klokka 7 måndag til fredag. Men det er heller ikkje noko i vegen for å gå ut og gjere det når du veit at du skal av garde om ein halvtime eller time.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

jim_smyth

Trykk på timerknappen i midtkonsollen og ta det derfra.

Svein Evensen

Takk for utfyllende svar.:-). Det er altså ingen bryter å trykke på for å få den til å starte umiddelbart? Må altså stilles på klokka, feks 5 min fram i tid?

OlavEmil

Måtte ned og sjekke no. Du kan "starte" bilen medan han ladar (brems + trykk start), og køyre varmeapparatet på vanleg måte. Eg er derimot litt usikker på om du då tappar 12v-batteriet, sidan motoren ikkje startar heilt.

Eg kan sjekke litt meir i morgon. Kyrne til naboen har rømt (som vanleg), så litt mykje mas og stress ute nett no...
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Svein Evensen

Lurer faktisk på jeg har varmepumpe. Hvordan kan jeg sjekke det?

Svein Evensen

Olav Emil: Vil da forvarmingen starte, seg om bilen er avslått. Tenker hvis jeg stiller inn klokkeslettet kvelden i forveien?

SteelTown

Har classic utgaven, men har også "heat" knappen. Ble usikker, siden jeg ikke har varmepumpe.

OlavEmil

Ja, om du stiller inn forvarminga kvelden før, veka før eller månaden før, så vil forvarminga starte på det oppsatte tidspunktet (vekedag og klokkeslett). Det vil han gjere heilt til du går inn og slår det av att.

Har du skinnseter? Då har du varmepumpe. Lettaste måte å sjekke på :) .

Merk at forvarming funkar for alle praktiske formål på same måte anten du har varmepumpe eller ikkje. Forskjellen er berre at varmepumpa brukar mindre energi på same varme i forhold til tradisjonelt varmeapparat. Det er ingen forskjell i funksjonalitet eller innstillingar.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

OlavEmil

Sitat fra: SteelTown på torsdag 17. september 2015, klokken 21:59
Har classic utgaven, men har også "heat" knappen. Ble usikker, siden jeg ikke har varmepumpe.

Sjå innlegget mitt over (skreiv medan du posta). Ingen forskjell i bruk og funksjonar, kun energiforbruk. "Heat"-knappen slår av og på varmeapparatet, anten dette blir drifta av varmepumpe eller "på gamlemåten".
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA