Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvorfor kjører elbiler over fartsgrensen i kollektivfelt?

Startet av hstad, mandag 19. oktober 2015, klokken 09:31

« forrige - neste »

sylwester

#45
RFID er en enkel passiv greie som oppgir et nummer. For at det skal virke med Fortum og GK så må du oppgi dette nummeret til de og da har de deg reistrert. Den eneste måten elbilforeningen kan få den til å ikke virke er hvis de har en avtale med Fortum/GK å sende de "gyldige" nøkler. Jeg tviler sterkt på at de vil bruke tid og penger på å miste kunder så det tror jeg ikke skjer. Dvs. ladebrikken vil fortsette å virke selv om du melder deg ut, by design.


Å ja. Jeg skrev dette innlegget med mitt MadCatz-tastatur på Ubuntuboksen min hjemme. Jeg brukte Firefox. Mange som sikkert lurer på hvordan akkurat jeg får det til :-p (ironisk referanse til alle som ikke har fjernet den Tapatalk-meldignen)
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA