Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Er Teslas hurtigladernettverk en egotripp?

Startet av Øivind Wold, søndag 18. oktober 2015, klokken 22:48

« forrige - neste »

Øivind Wold

Hei ! Jeg ønsker å lade Leafen gratis ved Eidsvoll Amfi's gratis semihurtige ladestasjon. Jeg har bare den medfølgende ladekabelen til leafen som jeg regner med er type 1. Kan jeg bare kjøpe en adapter som gjør type 1(vanlig veggkontakt) til type 2 ? Eller må jeg svi av 1650kr på type 2 kabel ?
Blå Leaf 2012 Euro import. 17000km

jj44nn


Er det en slik adapter du tenker på? Den er ikke mye billigere.
Oslo/Lørenskog
Nissan Leaf Acenta - BNH Lillestrøm Mai 2014
Opel Ampera~E - Bestilt 11/04-16 - Produsert nei - anslått leveringsdato 2018

Homecast

Kjøp deg mode 3 kabel fra type 2 til type 1 med en gang
Da har du for ladestasjonene i oslo også, samt mulighet for andre ladepunkter fremover!
2015 Nissan Leaf Tekna.
Veggboks: Mennekes Amtron Trend E.

Øivind Wold

Sitat fra: Homecast på torsdag 17. september 2015, klokken 11:34
Kjøp deg mode 3 kabel fra type 2 til type 1 med en gang
Da har du for ladestasjonene i oslo også, samt mulighet for andre ladepunkter fremover!
Takker for svar. Tenker du på en slik ? http://gronnemil.no/collections/ladestasjon-type2-type1/products/oem-mode-3-type-1-32a-1f-3m
Blå Leaf 2012 Euro import. 17000km

Homecast

2015 Nissan Leaf Tekna.
Veggboks: Mennekes Amtron Trend E.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA