Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kupefilter

Startet av Chiwas, lørdag 17. oktober 2015, klokken 19:56

« forrige - neste »

Chiwas

Jeg prøver å legge inn ruter fra pcn, det gikk en liten stund. Sleit litt med å hente ruter osv, noen som har en fornuftig oppskrift på det? Rutene kommer bare inn på kannale 1 og kun en rute om gangen. Men nå får jeg følgende feil når jeg prøver å overføre: Mengden registrert ruteinformasjon har oversteget lagringskapasiteten.
Slett registrert ruteinformasjon. Bruker Zero Emission.
neste spørsmål, hvordan overfører dere ruter fra googlemaps?

Chiwas

Er det noen andre som har det problemet jeg har? Jeg har ringt kundeservice og de sa de hadde noen problemer med carwing.

shaukaas

Ja - jeg har så definitivt problemer, så jeg kan ikke hjelpe - har hengt meg på tråden i håp om å lære noe her...

Christer

Jeg bruker google send-to-car en del. kan ikke overføre ruter, men destinasjoner.

(carwings løsningen på nettsiden synes jeg fungerer veldig dårlig, like greit å legge opp ruter i bilen)

1 du må ha google konto og være logget inn. dette virker kun på pc, ikke fra iphone

2 gå til https://www.google.com/maps/sendtocar

3 legg til ny bil, velg nissan og skriv inn brukernavnet du bruker på YOU+nissan (passord trengs ikke)

4 søk eller velg adresse på google maps på pcen

5 trykk den lille "Send til enheten" linken i vinduet øverst til venstre.

voila!

For å hente frem adressen i bilen trykker du meny, destinasjon, neste side, google send-to-car, oppdater

Fungerer veldig bra for meg, særlig når jeg skal besøke mange adresser i løpet av en dag
-----------------------------------

Nissan Leaf Nordic 2015 - lev medio mai

Chiwas

Hørte noen rykter om at den muligheten er fjernet fra google maps nå? Jeg har ikke den muligheten fra google maps

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA