Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: dugg i kamera

Startet av Finfyr, lørdag 17. oktober 2015, klokken 11:45

« forrige - neste »

Finfyr

Jeg kjøpte meg en Spark fra Charge Amps og det har jeg innimellom angret på. Først slet jeg med å få ladet bilen, da jeg hver gang fysisk må dytte ned den låsehaken som gjør at laderen låser seg til bilen.

Og nå, for et par dager siden, så må jeg også hjelpe den samme låsehaken for å få den ut. Jeg trykke på den oransje knappen, men det fungerer ikke. Jeg får ikke løs kabelen....

Noen som har vært borti det samme, eller som kan gi tips til hvordan jeg skal få ordnet dette? Endte med at jeg ikke giddet styre mer igår, og fant frem den originale laderen.

På forhånd takk.


pjvik

Ta kontakt med Charge Amps og de vil ordne opp ved sannsynligvi å skifte hele kabelen.

Jeg hadde en et år gammel kabel som sluttet å virke. Tok kontakt og fikk tilsendt ny, det var med eske som bare var til å legge den gamle kabelen i og levere til forsendelse. Alt uten kostnad.

Finfyr

Mail er sendt:) Så får vi se om de svarer innen de tolv timene som de skryter av på siden sin.

Mrs EV Charging


Finfyr


Mrs EV Charging


Finfyr

Altså, dere mener at jeg skal fjerne den svarte greia fremst på håndtaket? Hvordan skal den fjernes?
Hvorfor ble ikke dette nevnt når jeg var i kontakt med dere da jeg kjøpte kabelen og slet med å få koblet den til bilen.

Har dere andre fjernet den svarte greia på haken? Og fungerer den da som den skal?

Finfyr

Skal jeg fjerne den svarte greia på låsehaken? Og alle mine problemer vil forsvinne?

Mrs EV Charging

Ta bort den svara plastbiten. När jag köpte min sladd till min outlander fick jag bra information om att den bara ska vara till Leaf.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA