Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Adapter 400v 32A

Startet av pudderjagar, torsdag 15. oktober 2015, klokken 16:48

« forrige - neste »

pudderjagar

Eg har i lengre tid prøvd å fjerne bensinstasjon og fergesymbol i navigasjonen til Zoe. Dei blir borte når eg huker dei av men neste gang eg startar opp så er dei tilbake. Irriterer meg at eg skal bli opplyst om alle bensinstasjoner rundt om kring. Har ikkje bruk for dei og da var ein befrielse å sleppe å sjå gryna flaggre ut av lommeboka kvar gong eg var innom.

Meinte eg hadde sett ein tråd om dette tidlegare men finn den ikkje igjen. Er da nokon som veit noko om dette problemet?
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

aronesen

Enig med deg. Har også forsøkt å huke vekk bensinstasjoner, men det virker som om R-Link mener at dette er noe jeg MÅ ha, og legger dem til igjen...  >:(
Renault Zoe Intens 43kW, Grå Neptune

bjaolsen

Har tidligere nevnt "R-link explorer", med den kan en nok "redigere" POI-filen med bensinstasjoner, Renault osv....
http://www.tomtomax.fr/forum/viewtopic.php?t=40484
bjaolsen

2015 Zoe 43kW
Jeg jobber i ABB, men er ikke direkte involvert med hurtigladere

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA