Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av SteelTown, mandag 12. oktober 2015, klokken 13:14

« forrige - neste »

SteelTown

Da kom bilen jeg har ventet på. Etter 51 uker......
Ble litt overrasket da jeg så på historikken at den hadde kjørt en liten tur i 1970

asgeirn

Gratulerer!

Også oppløftende å se at det har vært en utvikling på strømforbruket de siste 45 årene..
2015 Zoe R240 Supercharge
2014 Model S 85

K S

Du har nok fått en overligger.  :)

SteelTown

Nei, det er en 2016 modell med låsbar ladeport og belyst usb.

AmocoCadiz

den turen i 1970 var nok tur på/av båten, før forhandler fikk inn bil og stillt klokke fra default tid.
Hadde også noe lignende på historikken, like imponerende var forbruket på disse av/på laste turene 34kWh og langt mere også, bånn gass opp rampen kanskje...!

fiskeri

Grattis med flott bil  :D
Regner med at den er verdt ventetiden. Imponert over den ganske lange turen du hadde med forbruk på bare 12 kw/100km. Mine/våre turer viser - hittil uten unntak - 12,5 eller 12,6 kw/100km, men så kjører jeg/vi jo stort sett på de samme veiene og i samme topografi hver dag. Har alltid radio på, men kun korte perioder med AC, varme eller defrost dersom det er nødvendig. Er jo fremdeles litt sommer. Håper du blir like fornøyd med bilen din som jeg er med min  :)
Kia Soul EV exclusive, titanium silver motatt august 2015

McEL

Grattis med bilen!

En herlig bil som jeg tror vi alle mener var verdt å vente på.

Er veldig spent på hvordan den blir på vinterføre.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA