Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tomt 12v batteri..... igjen

Startet av Sprucemoose, fredag 09. oktober 2015, klokken 13:08

« forrige - neste »

Bjølseth1

Jo hei å det går

acenta

Sprucemoose

Svært rask behandling av denne klagen, veldig positivt overrasket over tiden det tok før jeg fikk svar! Allerede i dag lå det et hyggelig brev fra kommunen i postkassen. Og svaret legger vel mye av debatten i denne tråden død  ;):

S85D: Steel Grey - 19" standardfelger - Svart skinn - Panoramatak - Dobbeltlader - Luftfjæring - Tech-pakke - Lydpakke - Vinterpakke - Barneseter

OlavEmil

1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Bjølseth1

Jo hei å det går

acenta

Sprucemoose

Ny gul lapp i ruta i dag, samme sted, samme begrunnelse  :-\! Ut fra bota ser det ut som det er en annen kontrollør en sist gang. Tror jeg kommer til å be kommunen ta en grundig runde med betjentene sine, kan jo ikke måtte risikere å få feilaktig bot flere ganger i året? Håper de ordner opp like kjapt som sist gang, men man blir jo litt overgitt...
S85D: Steel Grey - 19" standardfelger - Svart skinn - Panoramatak - Dobbeltlader - Luftfjæring - Tech-pakke - Lydpakke - Vinterpakke - Barneseter

Bjølseth1

Har du sjekket om de har byttet skiltene?

Da du referer til den forige gangen, så ha ileggelse Nr klart
Jo hei å det går

acenta

Sprucemoose

Sitat fra: Bjølseth1 på fredag 09. oktober 2015, klokken 19:24
Har du sjekket om de har byttet skiltene?

Da du referer til den forige gangen, så ha ileggelse Nr klart

Ja, det hadde gjort seg om de hadde byttet skiltingen siden sist...men det er identisk skilting nå sammenlignet med for en måned siden. Jeg tillot meg å uttrykke en viss frustrasjon i klagen jeg sendte i dag, synes det var berettiget.

Rio

Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

Bjølseth1

Rio : uff det er ganske tragisk, vil kansje anslå at de var lei jobben sin. Mange som ikke tenker over at man legger en økonomisk byrde å unødvendig mye tid på uskyldige som ikke har gjort noe galt
Jo hei å det går

acenta

Rio

Bjølseth: Joda, jeg forstår at jeg har vært uheldig. :)
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

Sprucemoose

Nytt svar fra kommunen i dag (utrolig kjapp responstid  :) !). De beklager på nytt, og de vil ta det opp med alle betjentene umiddelbart. Så da krysser jeg fingrene for at ingen i Arendal får urettmessig bot for manglende P-skive i fremtiden.

Bjølseth1

Jo hei å det går

acenta

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA