Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Forbedret ladelukeåpning (!)

Startet av zaltoz, tirsdag 06. oktober 2015, klokken 20:12

« forrige - neste »

zaltoz

Hei

Har søkt mye, men stort sett funnet gamle tråden og antar derfor ting har endret seg mtp. hurtigladestasjoner.

Noen som har forsøkt Oslo - Bergen i ett strekk? Det vil si kjørt hele strekningen på én dag med kun hurtiglading? Vurderer en langhelg i Bergen, og lurte derfor på om det lar seg gjøre i en e-Golf. Er det mulig via riksveg 7 over Hardangervidda?
Tesla Model 3 LR m/AP

OlavEmil

Det er fullstendig problemfritt. Massevis av lademoglegheiter oppover riksveg 7. Ta første lading på t.d. Flå. Her treng du berre ein liten klatt for å kome deg opp til ladestasjonen i Ål. Derifrå kjem du deg utan problem til Eidfjord. Om du så ladar til 83% i Eidfjord (til ladaren stoppar første gong), bør det ikkje vere noko problem siste stykket inn til Bergen. I verste fall kan du ta ti minutt på Dale, om du ser at det blir knapt.

Det ser ut til at ladaren på Geilo kun er chademo. Med Kia e.l. er det greiast å lade på Geilo i staden for Ål, så køyre til Voss for siste ladestopp. Då får ein tre ladingar med ganske jamne mellomrom.

Oslo - Bergen over Hardangervidda krev ikkje stort meir enn ein dryg times lading totalt sett (1t 15 min eller deromkring), fordelt på 3 stopp. Med ca. 7 -8 timar køyretid er dette ein heilt fin dagstur.

Køyrde sjølv Halden - Os på tysdag.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

zaltoz

Takk for svar! Høres greit ut det, da blir det nok å prøve ut dette :)
Tesla Model 3 LR m/AP

elbil-1

Det er mange hurtigladere på denne strekningen og selv om man kan kjøre optimalt med færre ladestopp, vil det være mer økonlmisk/hurtigere lading og sikrere å stoppe litt oftere og lade feks fra 30-70% på batteriet. Det kan være en ladestadsjon som plutselig ikke fungerer eller har ladekø og det kan være greitt å ha nok til å kunne kjøre videre til neste.

Jeg pleier å lade følgende fra
Østfold - bergen: enten via geilo eller røldal med parentes for noen av backupladere

Vestby - (kiwi drøbak) - hokksund - (kongsberg) - notodden - åmot - røldal - odda (eidfjord)  voss - (dale) - bergen

Eller:
Vestby - (sandvika) - hønefoss - sokna -(flå /nesbyen) - gol, gratislader (gol grønn kontakt) - (ål) - geilo - eidfjord - voss (dale) - bergen


OlavEmil

Kvar sin smak :) . Eg likar å køyre når eg først køyrer. På turen til Halden køyrde eg godt ned på batteriet før kvar lading, og avslutta ladinga når eg hadde nok til å kome meg til neste planlagte stopp (med litt margin). Lada dermed stort sett mellom 10% og 60%, der ladehastigheita òg er høgast.

Uansett er det altså flust med lademoglegheiter her, så det er moglegheit for å gjere det akkurat slik ein sjølv er mest komfortabel med :) .
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

elbil-1

Ja det er flust ned ladepunkt i de sentrale områdene på begge sider av fjellet, men flere steder må man lade fullt til helst 83% for å ha litt buffer.

Jeg pleier å stoppe på de laderne som ligger langs ruta, om jeg ser de er ledige, for å ta en kjapp 10-15 min stopp og fylle på batteriet feks fra 50-70% selv om jeg hadde hatt nok til neste planlagte lading - for er neste planlage ute av drift eller opptatt, så kan jeg da bare kjøre videre til neste der igjen, der dette er mulig.

Total ladetid blir ikke noe særlig lenger på turen allikevel.

zaltoz

Vi skal kjøre via Norheimsund, og det er ett strekke som bekymrer meg. Ål - Eidfjord. Da det kun er CHAdeMO på Geilo, så vil ikke jeg kunne lade med e-Golf. Vil det gå fint å kjøre denne strekken ved å lade til 90 % på Ål tror dere? Er det krevende strekning? Reiser om en ukes tid, så vil tror tempraturen over vidda er relativ lav, pluss at veien der såvidt meg bekjent er rimelig slitt og krevende.
Tesla Model 3 LR m/AP

OlavEmil

Det er jo ikkje meir enn 110 km, det burde vel vere problemfritt? Merk òg at den siste mila er bratt og samanhengjande utforbakke, frå Vøringsfossen og ned til ladestasjonen bør du faktisk tene inn eit par prosent. Frå Ål til Vøringsfossen er det 10 mil, start og mål på same høgde over havet.

Eg kjenner ikkje eGolfen, men ti mil utan stigning må han vel klare :) .
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

zaltoz

Hehe, ja, jeg lider nok av en smule rekkeviddeangst - selvom jeg ikke har opplevd noe som bør gi meg dette. Det er vel heller vinterstid denne strekningen kan by på problemer?
Tesla Model 3 LR m/AP

OlavEmil

Ein langtur som Bergen - Oslo hjelper veldig på nybyrjar-rekkjeviddeangsten :) . Vinteren kan kanskje vere ei utfordring frå Eidfjord til Ål, der du har stigning frå eine ladaren til den andre.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

PokerFjes

Sitat fra: OlavEmil på tirsdag 08. september 2015, klokken 12:05
Det er jo ikkje meir enn 110 km, det burde vel vere problemfritt? Merk òg at den siste mila er bratt og samanhengjande utforbakke, frå Vøringsfossen og ned til ladestasjonen bør du faktisk tene inn eit par prosent. Frå Ål til Vøringsfossen er det 10 mil, start og mål på same høgde over havet.

Eg kjenner ikkje eGolfen, men ti mil utan stigning må han vel klare :) .
Ikke at det betyr all verdens ;), men ladestasjonen på Ål ligger ikke på mer enn 450moh, og Vøringsfossen på ca 650moh.
2016 VW e-Golf; VP, Limestone Grey - http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23094.0.html
2000 VW Caravelle 2.5 TDI Syncro
1994 Toyota Landcruiser VX 4.2TD

erikf

Sitat fra: OlavEmil på tirsdag 08. september 2015, klokken 12:05
Det er jo ikkje meir enn 110 km, det burde vel vere problemfritt? Merk òg at den siste mila er bratt og samanhengjande utforbakke, frå Vøringsfossen og ned til ladestasjonen bør du faktisk tene inn eit par prosent. Frå Ål til Vøringsfossen er det 10 mil, start og mål på same høgde over havet.

Eg kjenner ikkje eGolfen, men ti mil utan stigning må han vel klare :) .
Øst-vest hadde jeg turt på vinteren, men neppe andre veien.
Har kjørt en del denne ruten på sommeren. Fra Dyranut (1250moh) og ned til eidfjord genererer jeg 2.5kWt hver gang.
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

Mazzbot

Mulig å kjøre Bergen - Oslo via hemsedal ? Hvilken rute er best å kjøre med leaf tekna?  :) Oslo -Bergen ?
Tesla model 3 reservert 31/3 .

OlavEmil

Hardangervidda er med GOD margin beste alternativet. Både kortast og best utbygd mtp lading. Grunnen til at denne vegen er lite populær er at det kostar 150,- å krysse Hardangerbrua. Ikkje eit problem for oss enno :) .

Hemsedal skal vel vere mogleg, blir då 132km frå ladinga Gol til lading i Aurland. Merk då at det er Arctic Road som driftar stasjonen i Aurland, så med mindre du abonnerar på dei, vil denne ladinga koste deg 220,- eller 240,-, sjølv om du ikkje treng veldig mykje lading for å kome deg til Voss. Difor lite gunstig.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

pudderjagar

Da er bare 20 km forskjell mellom Haukelid og Hardangervidda. Her er det meget god dekning med multistandard ladere for alle biler. Sjå lista nederst i innlegget.

Mellom Åmot og Notodden har du Nutheim med sin semi-hurtige lader. Ellers er det lett kjøring frå Åmot og ned mot Skien eller til Notodden.

I Aurland er det hurtiglader for dei som skal over fjellet. Og da er ein semihurtig i Hemsedal. Men litt langt frå Aurland til toppen av Hemsedalsfjellet med sine 1137 moh.

Vil du over Filefjell så er det en mulig lademulighet  like før Tyinkrysset. Dette er ei privat hytte som tilbyr 400V 16A. Noe er bedre enn ingenting. Filefjell er  nok den fjellovergangen som er dårligast dekka.

Hardangervidda frå Oslo til Bergen kjørte eg sjøl for 14 dagar sidan og da gjekk fint sjøl om da bare var 7 grader på toppen.

Distangsar Bergen - Oslo via:
Hardangervidda 464 km
Hol - Aurland     478 km
Haukelid            484 km
Hemsedal          490 km
Filefjell              517 km
Sørlandet          778 km
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA