Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hva er greia med å unngå 100%lading??

Startet av KetilCom, tirsdag 06. oktober 2015, klokken 18:00

« forrige - neste »

KetilCom

Hei!

Flere som har erfaringer med denne strekningen de kunne tenkt seg å dele ?
Har tenkt meg til Oppdal i begynnelsen av oktober. Ser det er ca. 120 Km.
Jeg har kjørt Trondheim - Storlien, ca. 100 Km og det gikk fint selv med den stigningen opp fra Meråker.

KetilCom
VW e-Golf, Pacific blue u/varmepumpe , levert 13.jan 2015

emil

Min slitne Leaf klarte Gløshaugen - Fagerhaug (Oppdalsporten) uten store problemer nå i august. For en e-Golf med mye bedre batterikapasitet burde det ikke være noe problem å komme helt til Oppdal.

Regnvær kan selfvølgelig gjøre det til en utfordring, og du har en EV-Power hurtiglader på Berkåk hvis det blir krise, men dyrt med enkeltlading hvis du ikke har avtale.

KjetilGolf

Jeg kjørte Trondheim - Oslo i sommer. Søk etter innlegget: Kjøretur Trondheim - Oslo

KetilCom

Supert! Blir abonnement på EV-Power ser jeg :-)
VW e-Golf, Pacific blue u/varmepumpe , levert 13.jan 2015

Gordon Retriever

Sitat fra: KjetilGolf på søndag 06. september 2015, klokken 21:40
Jeg kjørte Trondheim - Oslo i sommer. Søk etter innlegget: Kjøretur Trondheim - Oslo et eksperiment

En link er tingen:  Kjøretur Trondheim - Oslo

emil

Sitat fra: KetilCom på søndag 06. september 2015, klokken 21:43
Supert! Blir abonnement på EV-Power ser jeg :-)
Husk bare at EV-Power avtale kun gir tilgang på EV-Power ladere. ArcticRoads abonnement gir tilgang på både AR og EV-Power ladere

Oppdalsporten, Hjerkin og Dombås er ArcticRoads

EV-Power har Berkåk, Orkanger, diverse sentralt i Trondheim og  skal etterhvert bygge på Støren. De har også noen i retning Storlien.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA