Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Premium Center Console

Startet av Panders, mandag 05. oktober 2015, klokken 14:35

« forrige - neste »

PokerFjes

Har ladet tre ganger på Kullerød de siste to dagene, og det har fungert helt fint.
Garo-laderen til høyre er veldig kilen på RFID-leseren synes jeg. Må legge brikken helt inntil og holde den stille.
Begge to har ladet med bra fart - ca 38kW på golfen.
Er enig i at en lader på Shell Grelland hadde komplettert i Holmestrand-området
2016 VW e-Golf; VP, Limestone Grey - http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23094.0.html
2000 VW Caravelle 2.5 TDI Syncro
1994 Toyota Landcruiser VX 4.2TD

v-i-c

Sitat fra: PokerFjes på fredag 13. november 2015, klokken 18:03
Er enig i at en lader på Shell Grelland hadde komplettert i Holmestrand-området

Det er et litt langt fra Kiwi Asker til Kiwi Sandefjord ca 100 km uten hurtigladetjeneste tilpasset min bil.
La oss håpe at en eventuel ny lader ved Shell Grelland har støtte for et hurtigladerprodukt (AC43kW) jeg kan benytte.

Personlig mener jeg at det bør komme 2 stykker av den nye laderen fra "Delta" som har rask opptil 120KW CCS samt AC22kW og AC43kW, ja den har også støtte for den gamle japanske stadard.

Er nå oppsatt til demontrasjon mellom Drøbak og Moss langs E6 på Østsiden av et selskap som før ble kalt ishavsveien som har noen få ladestasjon i Østfold, Lillehamar og Dovre

Ved Shell Grelland står det en "ny" høyspent trafo så det antagelig fremført nok strøm til området.
vil Fortum sette opp slike moderne ladestasjoner om de skulle få "anbudet fra ENOVA"
-- -- --
Svart Zoe Intens 2015 (43 kw)
-- -- --

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA