Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: ELdorado på Akershus festning

Startet av Chrsag, lørdag 03. oktober 2015, klokken 13:01

« forrige - neste »

Chrsag

Ny og lykkelig eiger av TmS, så bruker litt tid på å lese meg opp på saker og ting. Spørsmålet er om det er mulig å få tak i flere Apper til bilen siden en har en egen katalog på displayet med navn "apper"? Mulig å kjøpe flere? Hvor?
Samt så ble bilen min levert med std 19" hjul men har kjøpt og montert ett sett med pent brukte 21"cyclone i koksgrå farge. Det stemmer da ikke overens med bilen som er avbildet i display. Noen måtte dette kan endres på?

Tuxedo

Det er foreløpig ikke mulig å installere andre apper enn de som allerede er der.

Når det gjelder endring av felger i displayet, så er det mulig Tesla kan gjøre dette hvis du kontakter dem.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Hodetelefoner

Sitat fra: Tuxedo på torsdag 03. september 2015, klokken 21:53
Det er foreløpig ikke mulig å installere andre apper enn de som allerede er der.

Når det gjelder endring av felger i displayet, så er det mulig Tesla kan gjøre dette hvis du kontakter dem.

Tesla kan endre felgene ja :)
I appen min på tlf så har jeg std felger enda. lurer på om det går å få endret de der?

Chrsag

Kan de endre felger via support tlf eller må den evt inn på service-center?

fonberg

Sitat fra: Chrsag på fredag 04. september 2015, klokken 11:02
Kan de endre felger via support tlf eller må den evt inn på service-center?

Vil tro at både app og bil henter info om farge, felger osv fra MyTesla-kontoen bilen er knytta til.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Chrsag

Dvs at det kan endres per tlf? Får ikke gjort endringer selv på teslakonto vel?

Tuxedo

P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

fonberg

Sitat fra: Tuxedo på fredag 04. september 2015, klokken 16:11
Sitat fra: Chrsag på fredag 04. september 2015, klokken 15:00
Dvs at det kan endres per tlf? Får ikke gjort endringer selv på teslakonto vel?
Må endres pr tlf, ja.

Kun Tesla som kan endre dette ja, vi kunder kan ikke endre på dette.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

MrBacardi

Sitat fra: KristofferH på fredag 04. september 2015, klokken 04:47
Tesla kan endre felgene ja :)
I appen min på tlf så har jeg std felger enda. lurer på om det går å få endret de der?

Mulig telefonappen kun henter farge og felger ved første gangs kjøring av appen på telefonen, siden dette er jo data som normalt ikke endres. Prøv å avinstallere appen helt fra telefonen, deretter installer den på nytt
Test mine Android-apps: Bilsamler / Ladestasjon
Jeg koblet Teslaen til slack

2020 VW ID.3 1ST - Kø-nr 75
2017 Leaf 30 kWh - Utlevert april 2017
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA