Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hemmeligheten er å rulle

Startet av Kai., torsdag 01. oktober 2015, klokken 22:03

« forrige - neste »

Kai.

Hei,

Jeg fikk på mandag en EUP! og er stort sett strålende fornøyd med dette. Grunnen til at jeg ikke er topp fornøyd enda er store problemer med Car Net - er det noen flere som opplever problemer med dette om dagen?

odahle

Min har ikke fungert skikkelig de siste dagene. Står alltid "klar for lading", selv om den lader. Veldig usikker på om det er lokalt med min bil, eller generelt.
Elbilist siden 2013, kjører nå 2018 Tesla Model X75D og 2016 VW e-golf.

Tidligere 2013 e-up! og 2017 BMW i3.

Autowinder

Sitat fra: odahle på onsdag 02. september 2015, klokken 13:56
Min har ikke fungert skikkelig de siste dagene. Står alltid "klar for lading", selv om den lader.
Samme her, måttet gå ut for å sjekke ved et par anledninger, for å konstatere at det pulserer grønt ved ladekontakten. Men frem til siste uken nå har det fungert helt fint siden april. Det er sikkert bare den gamle serveren dette kjører på hos VAG som hikker litt :P
TM3 LR AWD «Amore Odiata»

Elmo

Min funker.  Parkeringsposijon og ladetilstand korrekt.

EDIT: både app og web
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

OddAxel

Funker helt fint på min PÅ NETTET, men på appen står det bare "ingen data tilgjengelig"

tolapet

OddAxel

Forsøkte tipset i den vedlagte tråden, men appen min virker alikevel ikke.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA