Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ludicrous: Skal du oppgradere? + teknisk info

Startet av rmr, torsdag 01. oktober 2015, klokken 08:55

« forrige - neste »

rmr

Heisann

Henter min Nissan Leaf på torsdag :) Bilen er en Tekna , 9 mnd gammel.

Har noen en enkel beskrivelse på hvordan jeg får flyttet Carwings fra gammel eier til meg selv på enklest mulig måte?

Takker for alle innspill!
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

MortenRA

Gratulerer som kommende Leaf-eier! :)

Du må sende kopi av vognkortet til Nissan (norway@nissan-services.eu) og hvilket registreringsnummer det gjelder. Så vil dem manuelt overføre Carwings til deg, og du vil få bekreftelse i svar på e-posten.
Tesla Model S 75D - Soon to come

rmr

Sitat fra: MortenRA på tirsdag 01. september 2015, klokken 15:33

Du må sende kopi av vognkortet til Nissan (norway@nissan-services.eu) og hvilket registreringsnummer det gjelder. Så vil dem manuelt overføre Carwings til deg, og du vil få bekreftelse i svar på e-posten.

Takk :) , og takk for svar.

Så man kan ikke opprette en til konto på samme bil , så slette den kontoen selger har brukt?
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

leafnor

Sitat fra: rmr på tirsdag 01. september 2015, klokken 16:55

Så man kan ikke opprette en til konto på samme bil , så slette den kontoen selger har brukt?
Jeg fikk ganske enkelt brukernavn og passord fra forrige eier, og så logget inn. Byttet deretter personlige opplysninger og passord.
Leaf 2012/Aug 160.000 km

MortenRA

Sitat fra: rmr på tirsdag 01. september 2015, klokken 16:55

Nei, er kun tillatt med èn konto per bil. Som leafnor sier, kan du jo evt. få innlogging av tidligere eier, om du kjøper privat :)

rmr

Takk for tips folkens :)

Forstår jeg dere rett så kan jeg overta selgers brukernavn/passord , deretter endre begge deler? Eventuelt endre sammen med han er vel det enkleste kanskje?
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

Bekkenes

Du kan bytte all info, så ser ikke hvorfor det skulle være noe problem :)
TMS 75D 17 silver m/ Ultrahvite 25.11.2017
BMW i3 94Ah Fully Charged Edition 23.12.2016 > 16.11.2017 (30,000km)
Leaf Tekna Slate '13, Hentet 18.12.13 > 23.12.2016
58535km 23.12.2016
Avatarer/minibilder av Leaf til brukeren din (-:

rmr

Sitat fra: Bekkenes på onsdag 02. september 2015, klokken 07:58
Du kan bytte all info, så ser ikke hvorfor det skulle være noe problem :)

Flott. Da satser vi på at dette går smertefritt :)
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

rmr

Bare for å få avsluttet denne tråden , og samtidig gi hjelp til "neste mann" med samme utfordring.

Jeg fulgte rådet til MortenRA , sendte en epost til norway@nissan-services.eu med kopi av midlertidig vognkort. Da fikk jeg epost tilbake som ba meg opprette bruker hos Nissan.no , etter det fulgte jeg anvisninger på epost.

Etter ett par timer var jeg oppe og kjørte med Carwings Appen :)
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

MortenRA

Godt å høre at Carwings nå er oppe å går! Og igjen, velkommen som Leaf-eier ;)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA