Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Vurdere elbil

Startet av KrW, onsdag 30. september 2015, klokken 18:13

« forrige - neste »

TpGn

Ser ut til at setene i rad 2 kan tiltes. Hva om de kan tiltes helt ned i liggende posisjon når de er kjørt helt frem? Det burde være mulig å få det flatt da, men da ligger de med skinnsiden opp med tilhørende fare for skader på setet. Er så spent at jeg sitrer!
Sig. X P90DL - Signaturmedlem TOCN

Undertegnede

Her er standardutstyret og signatur utstyret.

Kan legge ned 3. seterad. (Rettet etter misforståelse)

Varme og kjøling i setene.

5000 pounds tilhengerkapasitet. (Blir vel cirka 2500 kilo). Helt ok, men ikke "klasseledende".

Cookie Monster

Slik jeg forstår det kan man bare legge ned 3 seterad?
2015 P85D

TpGn

Sitat fra: Undertegnede på tirsdag 01. september 2015, klokken 14:14
Her er standardutstyret og signatur utstyret.

Kan legge ned 2. Og 3. seterad.

Varme og kjøling i setene.

Hmm, jeg leser det slik at tredje seterad er for 2 voksne og den kan legges flatt.
Sig. X P90DL - Signaturmedlem TOCN

Cato76

Ser ikke ut som at Model X får touch panel for kontroll på rattet, slik vi har sett på tidligere bilder, men samme skrollehjul som på Model S...
:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Undertegnede

Stemmer, leste det litt kjappt. Rettet det nå :)

Diravi

Screendumpen kan tyde på at det er enklere seter på rad 2 som standard: Alt med foldbar tredje rad og separate seter i andre rad er listet under Signature og ikke standard.

Dersom standard andre rad er av en annen design ville det vært logisk at den raden da kan foldes flatt.
2016 Model S70 D - (pre-Facelift) Bestilt Model Y Long Range.

Duver i tillegg rundt i en 1972 Citroën DS og en 1976 CX Prestige, blant annet.

asbkar

Hjelp, det har ikke blitt lagt ut noe i denne tråden på 10 minutter!

Glad jeg ikke oppdaget den før nå. Jeg har samme melding på my tesla: "You will be contacted in order of your reservation to design your Model X." + en adressesak under:

Shippingadresse for tilbehør
Noe av ekstrautstyret kan bli sendt separat til en adresse du velger.
Fra Ski. i-Miev siden september 2011. TM3 siden mars 2019.

Brede

Da er det vel også ganske klart at det ikke blir mulighet for takboks eller noen form for skiboks under setene i bilen.
Ser at bilen har feste bak for transport av sykkel- og skioppbevaring som standard.

bakskj

Kanskje vi snart da kan få 22" turbine på Model S også :)
TM3 LR AWD

AttackOfTheMac

lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

petersv

Så man får krok uansett, men kun kabling for den prisen, iom. at den ikke er påkrevet for ski og sykkelholder? (Se liten tekst.)

Kiefer

I Danmark skal man have lys på sin cykelholder eller skiholder hvis den dækker for lysene. Så Tesla er vel næsten nød til at lave en eller anden form for elektricitet til holderen?

/Martin
Model S85, solgt september 2015
Model S85, leveret midt december 2015
Model X90D leveret slut juni 2016

petersv

Godt poeng, lurer på hva forskjellen med og uten er da?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA