Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

DAB + i Nissan Leaf

Startet av Capt, onsdag 30. september 2015, klokken 17:09

« forrige - neste »

Capt

Er det flere om irriterer seg over at ryggekamera starter med et menyfelt som dekker (skygger) halve skjermen nå man setter i revers? Det går jo vekk etter noen sekunder, men allikevel. Er det mulig å justere dette i innstillinger?
E golf med v/pumpe mai 2015
Outlander HPEV feb 2017

Råde

Jo. Håpløst. Har ikke funnet noe sted å stille på. Håpløst at skjermen (også med sensorangivelser) blir svart i over 0,003km/t. Men men...
e-Golf | X75D

Chana

Er vell en av de tingene som må kodes vekk i tilfelle.

Irriterte meg også om det i starten, men har nå bare lært meg å leve med det.
'15 VW e-Golf Limestone Grey
'98 VW Passat R36 (Husbonden sin)
'10 Citroën DS3 150THP Sport - Solgt
'01 Audi S3 - Solgt
'91 VW Corrado G60 - Solgt
'90 VW Corrado G60 - Skrapet

gamer73

kan ikke si jeg har lagt merke til noe der hehehe...men jeg bruker ikke ryggekamera før jeg rygger helt inntil en vegg eller noe...rygger med å snu meg bak helt til veldig nært...sikkert derfor jeg ikke har lagt merke til noe...

Kjellsea

Detter er forstyrrende og unødvendig, det er iallefall min mening. Kan ikke huske at dette kom opp på E Golfen vi hadde tidligere, er det noen som vet om dette er en instilling i menyen?
Viss ikke, så bør dette meldes tilbake som ett forbedringspunkt til Møller,

elektro

#5
Enig i at det er irriterende, men skjønner ikke helt hvordan de skulle løst det annerledes. Man har jo lyst til å få med seg hindringene man har rundt hele bilen.. (Jeg har parkeringsassistent, med sensorer rund baut.) Det er vel dette dere snakker om, på venstre side? Eller menyen på høyre side der man kan justere lysstyrke osv?

Har heller ikke opplevd at kamera blacker ut! Hvordan rygger du Råde?
2019 mod. e-tron 55 quattro Fast Track, levert 19/3/2019
2016 mod Model S 75D facelift AP1 uncorked, SOLGT
2015 mod. e-Golf m/VP, levert 19/5/2015

Capt

Det at parkerings assistent vises er greit, men de første sekundene er det et mørkere felt med meny knapper. De kommer tilbake når man tar hånden nærme skjermen.
E golf med v/pumpe mai 2015
Outlander HPEV feb 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA