Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: leier ut elbilen sin for 100kr døgnet

Startet av bo, mandag 28. september 2015, klokken 13:55

« forrige - neste »

bo

Hyggelig langtur med e-up fra Kristiansand til Stavanger. Men hvorfor parkerer rogalendinger på elbilladeplassene i byen når de ikke har koblet til kabelen og det er ledig på vanlig gratis parkering rett ved siden av? Tenker de ikke på oss sørlendinger som kommer langveis fra? 3 av 3 ladeplasser vi sjekker var opptatt men ingen lader.

bruisepristine

Tesla Model ≡  Reservert 01.04.2016

Vurderer ioniq eller ampera-e som ventepølse

emil

Parkering på ladeplass uten å lade var også noe jeg reagerte på da vi var på vår første elbiltur fra sørlandet til Stavanger.  Masse offentlige p-plasser med lang p-tid var ledige mens ladeplasene med 3t begrensning var opptatt uten at folk ladet.

Reagerte også veldig på kjørestilen og flettevanene til lokalbefolkningen og det er tydelig at mange kun tenker på seg selv.

pudderjagar

Sitat fra: emil på lørdag 29. august 2015, klokken 16:09
Parkering på ladeplass uten å lade var også noe jeg reagerte på da vi var på vår første elbiltur fra sørlandet til Stavanger.  Masse offentlige p-plasser med lang p-tid var ledige mens ladeplasene med 3t begrensning var opptatt uten at folk ladet.

Reagerte også veldig på kjørestilen og flettevanene til lokalbefolkningen og det er tydelig at mange kun tenker på seg selv.

Finnst desverre ein del som hatar elbil og då er da sport i å ikkje sleppe dei inn ved fletting eller å kjøre forbi for ein kvar pris. Eg sparer ikkje på strømmen når eg kjører og ligg iallfall på fartsgrensa. Men da ser ikkje ut til å hjelpa!!!!!!

Synd for eg skjønnar ikkje kvifor dei hatar elbilane.
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

bno

Sitat fra: emil på lørdag 29. august 2015, klokken 16:09

Reagerer selv på denne tankeløsheten. Frustrerende. ?..

Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA