Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ultra HiFi Lydpakke

Startet av TRM, søndag 27. september 2015, klokken 21:13

« forrige - neste »

Teslanewbie

Sitat fra: cirys1 på tirsdag 01. september 2015, klokken 07:25
Sitat fra: Teslanewbie på tirsdag 01. september 2015, klokken 07:06
Noe nytt fra Tesla vedrørende oppgraderingen ?

Oppførsel til tesla er minst sagt useriøs .

Det står "sold" på P85D din, hvorfor stresser du med dette?

Huff... Hvorfor stresser du over at jeg stresser? Muligen ikke jeg eier en P85D lenger men her er det prinsippen som gjeller. Å selge produkter på falske primisser er forkastlig og hvis selger hevder at han har alt på stell då bør han presentere sine fakta og holde det han lover...
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

cirys1

Sitat fra: Teslanewbie på tirsdag 01. september 2015, klokken 11:25
Sitat fra: cirys1 på tirsdag 01. september 2015, klokken 07:25
Sitat fra: Teslanewbie på tirsdag 01. september 2015, klokken 07:06
Noe nytt fra Tesla vedrørende oppgraderingen ?

Oppførsel til tesla er minst sagt useriøs .

Det står "sold" på P85D din, hvorfor stresser du med dette?

Huff... Hvorfor stresser du over at jeg stresser? Muligen ikke jeg eier en P85D lenger men her er det prinsippen som gjeller. Å selge produkter på falske primisser er forkastlig og hvis selger hevder at han har alt på stell då bør han presentere sine fakta og holde det han lover...

Jeg er enig med deg der, bare finner det rart at en som uansett ikke skal ha oppgraderingen etterspør om det så mange ganger. Om oppgraderingen er her i morgen eller neste måned påvirker jo ikke deg du skal uansett ikke ha den.

Blir som at jeg skal stresse med salget av X, har jeg lyst på den ja, skal jeg ha den nei, gjør det meg noe personlig (bortsett ifra at jeg har en del aksjer) om den kommer om en måned eller 5, nei, nix nada..  :)

Havebigfun

To gode grunner til at det tar tid med å få oppgitt prisen:
1. Tesla vet de ikke har tid/ressurser til denne oppgraderingen på verkstedene og ønsker å drøye så lenge som mulig.
2. De tar klagen fra P85D-eiere mer alvorlig enn de later som og spikker på en mellomløsning slik at P85D-eiere får den ytelsen de har betalt for (kostnadsfritt) for samtidig som en liten Ludi mot noe penger gir ytterligere ytelse. 8)
Jeg foretrekker den andre hypotesen.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA