Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bestillt bil

Startet av Tomrolun, lørdag 26. september 2015, klokken 15:44

« forrige - neste »

Tomrolun

Noen som har registrert seg som Leaf ambassadør?
http://www.nissan.no/NO/no/vehicle/electric-vehicles/leaf/ambassador-program.html#ambassador

Etter å ha kjørt Leafen i en måned nå har jeg ingen problem med å anbefale den til venner og kjente :)..Hvis jeg i tillegg kan få ett gavekort for å gjøre det er jo det helt supert! Kan jo bruke det til å betale for første service ::) :D..Hvis det fører til ett salg da :D
2015 Nissan Leaf Tekna 6,6 Kw lader,og Ratio hjemmelader fra El-bilhjelpen.
2009 Renault Grand Espace 2,0 dci

emil

Sitat fra: Tomrolun på torsdag 27. august 2015, klokken 21:51
Noen som har registrert seg som Leaf ambassadør?
http://www.nissan.no/NO/no/vehicle/electric-vehicles/leaf/ambassador-program.html#ambassador

Etter å ha kjørt Leafen i en måned nå har jeg ingen problem med å anbefale den til venner og kjente :)..Hvis jeg i tillegg kan få ett gavekort for å gjøre det er jo det helt supert! Kan jo bruke det til å betale for første service ::) :D..Hvis det fører til ett salg da :D

Har ingen problemer med å anbefale bilen, men trenger ikke noe betaling for det. Håper bare vi slipper tilstander som på Tesla-forumet der "alle" postet linker til sine egne vervekampanjer i desperate forsøk på vervepremiene.

M.SKEIDE

Er kanskje elleville tilstander på Tesla sia men fikk meg et gavekort på 10 000,- i dag (har ikke lagt ut min link, møtte kjøperen personlig)  ;)
Tesla Model S 85kWh (P23809)  tech, park, pano, lyd, lys, luft og barneseter (blå og svart) :D LEVERT 19.DES 2013

Kone bil 2013 Leaf SV

Yeyeye

Noen som har fatt dette til å funke?
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

Sølve

Ja, programmet fungerer som beskrevet av Nissan. Har mottatt 1 stk gavekort (VISA-kort av typen Spend On) og hun som kjøpte bil mottak også gavekortet. 
Bergen

Yeyeye

Får bare at siden ikke finnes, når vi prøver registrere oss vi
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

Bjoris

Har sendt inn uten å høre no, men hadde ikke regnr da, først skulle de ha chassisnr, men i infoen en skulle sende inn pr epost skulle de ha regnr så skal ettersende dette så får vi se:)
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

Leifen1980

2016 Nissan Leaf Tekna "Gråtass" 30kW
2013 Mitsubishi ASX Instyle
ex 2013 Nissan Leaf Tekna
ex 2006 Honda Accord Tourer
ex 2012 Mitsubishi Outlander
ex 1992 Toyota Corolla
ex 2009 Toyota Avensis
ex 2000 Volkswagen Passat
ex 1990? Mitsubishi Galant

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA