Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Calling P85D owners world-wide

Startet av oaarum, onsdag 23. september 2015, klokken 13:27

« forrige - neste »

gamer73

himmel og hav for en leveringstid.....hva om det kommer noe nytt og kult i mellomtiden? Kan du avbestille innen en frist etc?

oaarum

Jada. Helt åpent. Ikke betalt noe depositum.  Og no hard feelings fra forhandler hvis jeg avbestiller. De vil ha flest mulig biler inn og får vel solgt den til andre uten rabatt hvis jeg avbestiller.
Hvis Superb hybrid dukker opp i mellomtiden blir det nok den.  Men det tviler jeg på at skjer nå...
2015 e-Golf ventepumpe
Passat GTE prod uke 11

gamer73

ja men godt å vite at du kan angre:) Nå virker det mye mer fornuftig syntes jeg:)

gamer73

kanskje du angrer når du leser dette?;)

http://www.tv2.no/2015/08/27/broom/sportspace/kia-sportage/7300204

Selv begynner jeg å tenke på å erstatte min mazda 6 med denne når den kommer i 2016....og OM den følger konseptbildesignet mye!

oaarum

Nei. Er nok en VAG mann og kommer til å fortsette med det. Og jeg leste det ikke akkurat som hybriden var rett rundt hjørnet.
2015 e-Golf ventepumpe
Passat GTE prod uke 11

gamer73

ja hybrid er mer og mer viktig....og jeg venter helt sikkert på en hybridvariant selv som min neste bil:) Om det blir bmw, mazda, KIA eller muligens men lite trolig passat får vi se på:)

oaarum

Hva mener du er negativt med Passaten?
2015 e-Golf ventepumpe
Passat GTE prod uke 11

gamer73

Sitat fra: oaarum på fredag 28. august 2015, klokken 12:16
Hva mener du er negativt med Passaten?

kun 2 ting tror jeg..pris og design! Design har kommet seg kraftig med siste modell...men jeg vet ikke om det er forbedret godt nok for meg...design betyr egentlig mye mer enn kvalitet for meg...men jeg har selvsagt ikke råd til å BARE gå etter design;) (da hadde jeg sannsynlighet hatt en bmw M4;) )

HelectriC

Hvorfor ligger denne tråden under eGolf?
Model S 75D -2017
eGolf 300 -2019
Hyundai Kona Electric -2019 (solgt)
Model S 85 -2015 (solgt)
eGolf 190 -2015 (solgt)
Jaguar I-Pace -2019 (solgt)

oaarum

Fant ikke noe bedre sted å legge den. Men GTE har vært diskutert her tidligere så jeg tenkte det var folk med kunnskap her. Det kunne kanskje opprettes egne forum for både Golf GTE og Passat GTE under VW for å holde det mere ryddig.
Hvis det er surpomper her med bensinallergi får de bare slette tråden
2015 e-Golf ventepumpe
Passat GTE prod uke 11

PokerFjes

2016 VW e-Golf; VP, Limestone Grey - http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,23094.0.html
2000 VW Caravelle 2.5 TDI Syncro
1994 Toyota Landcruiser VX 4.2TD

Råde

Synes det var fint å ha den her, jeg. Mange eGolfere tenker at "golfen er en fin bil" og "elektrisk er bra" og vurderer kanskje å bytte ut familieflytteren også. Veldig mange er hjemmekjære på denne delen av forumet (som alle andre delforum), så da var det greit å diskutere det litt her :)
e-Golf | X75D

oaarum

Sitat fra: PokerFjes på søndag 30. august 2015, klokken 22:34
Det er et eget hybridforum serru ;)
http://elbilforum.no/forum/index.php/board,31.0.html

Se der ja. Lette bare under VW delen. Da får jeg begynne å lese litt der og.
2015 e-Golf ventepumpe
Passat GTE prod uke 11

elektro

Sitat fra: Råde på søndag 30. august 2015, klokken 22:47
Synes det var fint å ha den her, jeg. Mange eGolfere tenker at "golfen er en fin bil" og "elektrisk er bra" og vurderer kanskje å bytte ut familieflytteren også. Veldig mange er hjemmekjære på denne delen av forumet (som alle andre delforum), så da var det greit å diskutere det litt her :)

Jeg tenkte det samme :) dessuten mangler det et eget Passat GTE forum enn så lenge. Det at man får samme førermiljø er jo ganske fint da, hvis man trenger to biler og bytter på å bruke de.
2019 mod. e-tron 55 quattro Fast Track, levert 19/3/2019
2016 mod Model S 75D facelift AP1 uncorked, SOLGT
2015 mod. e-Golf m/VP, levert 19/5/2015

oaarum

Ifølge min forhandler har Møller fått tildelt 4000 biler for 2016, og alle er solgt :o
Jeg og tenker at det er fordel med samme førermiljø. Og har blitt veldig glad i endel funksjoner i e-Golfen.
2015 e-Golf ventepumpe
Passat GTE prod uke 11

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA