Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla All Wheel Drive (Dual Motor) Power and Torque Specifications

Startet av ETWOW, onsdag 23. september 2015, klokken 10:04

« forrige - neste »

ETWOW

E-TWOW leveres i tre ulike versjoner. Booster versjonen har 500 watt og en maksfart på rett oppunder 30 km/t. Regenerering av strøm i nedoverbakke. E-TWOW er altså et urbant fremkomstmiddel for voksne og ikke en leke for pjokken.

Må si jeg gleder meg til min "booster" kommer i posten  8) Hva tenker dere om E-TWOW?

http://liquidrubber.no/produkt/e-twow-s-2-elektrisk-sparkesykkel-500w-booster/

Distributør for ETWOW i Norge, Sverige og Danmark.
www.LiquidRubber.no

Softblue

Sitat fra: ETWOW på mandag 24. august 2015, klokken 14:44
Booster versjonen har 500 watt og en maksfart på rett oppunder 30 km/t.

For at den skal være lovlig som elsykkel må det vel være maksimalt 250 watt og hjelpemotorens effekt skal opphøre ved 25 kilometer i timen.
2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban.
70.000 elektriske kilometer.

ETWOW

#2
Helt riktig.

Jeg kan melde om at dette er et fantastisk fremkomstmiddel!

Prøvekjøring i Nittedal er mulig å få til!

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=64126801&fks=64126801
Distributør for ETWOW i Norge, Sverige og Danmark.
www.LiquidRubber.no

nofuelno

Ser ikke ut som dette vil være lovlig å benytte i Norge nei. ( hverken på fortau eller veibane )

Det er ikke et selvbalanserende kjøretøy.
Det har ikke en fartsperre på 20 km/t
Ser ut til å mangle baklys.

http://www.dinside.no/929352/her-er-reglene-for-selvbalanserende-kjoretoy

Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

ETWOW

Elektriske sparkesykler er desverre ikke tillatt å bruke på hverken vei eller fortau. I Sverige og Danmark er det bedre regelverk rundt slike elektriske doninger, som etter min mening ikke vil gjøre trafikkbildet mer uoversiktlig.
Distributør for ETWOW i Norge, Sverige og Danmark.
www.LiquidRubber.no

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA