Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Car-Net problemer

Startet av dozeren, torsdag 17. september 2015, klokken 23:03

« forrige - neste »

bromm

Det er nesten ikke grenser for hva man har plass til i en i3 - det er bare å slå ned setene det  ;D ;) :D Spørsmålet er vel heller om det går inn bare 4 eller om det faktisk går inn 5 stk. 55"-TVer...

Klykken

Hadde 15m² takess bak i bilen forleden dag.  Kunne hatt 15 til, tror jeg. ;D
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Amigakongen

Alt under 60" er for jenter. :P

Er det denne uken den messa er, som det skal komme info angående nye batteriet på i3 osv??
Sitat fra: bromm på søndag 28. februar 2016, klokken 18:35
Det er nesten ikke grenser for hva man har plass til i en i3 - det er bare å slå ned setene det  ;D ;) :D Spørsmålet er vel heller om det går inn bare 4 eller om det faktisk går inn 5 stk. 55"-TVer...
2015 BMW I3 - 11800km

JorgenM

86th Geneva International Motor Show, Palexpo, 3rd to 13th March 2016 :)
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

bromm

Sitat fra: Amigakongen på søndag 28. februar 2016, klokken 20:01
Alt under 60" er for jenter. :P
He-he, ja de mer "mandige" av oss kan vel kjøpe en 65" fra LG istedet  ;D Det er mindre esker på de, men selve TVene er litt for dårlig etter min smak - dessuten så er 55" stort sett max for LCD/LED da de mørkeste overgangene ser veldig dårlig ut på vanlige HDTV-sendinger (4K er dog ganske ok på de største også)...

NB! Bildet er fra en mandig i3 eier i USA

AppleKnocker

Tilbake til topic. Svaret er "fordi hipstere egentlig ikke vil ha bil". De trenger det ikke i sitt naturlige habitat i indre by hvor de svinser gatelangs på jakt etter brokolliøl og økologisk bartekrem.

Hilsen BMW fanboy

BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

bromm

Sitat fra: AppleKnocker på søndag 28. februar 2016, klokken 22:54
Tilbake til topic. Svaret er "fordi hipstere egentlig ikke vil ha bil". De trenger det ikke i sitt naturlige habitat i indre by hvor de svinser gatelangs på jakt etter brokolliøl og økologisk bartekrem.

Hilsen BMW fanboy

Mulig du tror du penser tråden "Tilbake til topic", AppleKnocker - det er derfor interessant at du selv har to biler (Tesla og Leaf) som ble forbigått i rene salgstall av "hipstere" på Januar i år (se svar #93). Gode tider for de som selger brokkoliøl og økologisk bartekrem, mao.  ::) ;D

AppleKnocker

Interessant. Du tok meg med bambusbuksene nede der gitt for ikke å lese tråden.
Vi får se om det var et rush i januar i forbindelse med at hipsterne skulle hjem fra juleferie, eller om det holder seg :D

BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

bromm

Sitat fra: AppleKnocker på mandag 29. februar 2016, klokken 08:16
Interessant. Du tok meg med bambusbuksene nede der gitt for ikke å lese tråden.
Vi får se om det var et rush i januar i forbindelse med at hipsterne skulle hjem fra juleferie, eller om det holder seg :D

Ja vi får se - det kan kanskje bli et nytt rush etter det som blir presentert av BMW på Geneve-messen. At man øker rekkevidden på en sånn hipsterbil med 57% vil nok lokke ut enda flere brokkoliøldrikkere til BMW-forhandlerne, vil jeg tro ;D

epsilone6

Fått på meg de glassløse brillene nå og lest tråden skikkelig; er helt uinteressert i raffinerte andreutgaver av produkter for massene. Blir uniwheel på meg fremover i påvente av hydrogensyklene.

TM

Ser at det går an å følge BMW pressekonferansen fra Geneve i morgen live. Men ut i fra forhåndsomtalen, så er det ikke noe nytt om i3. Men det er jo lov å håpe  ;) Om de ikke forteller noe selv, så vil vel pressen stille noen spørsmål.

http://www.live.bmwgroup.com/2016gen/index.html

Rav4_EV

Min nypolerte krystallkule sier at i3 får trefaselader. Også fra IT-nett.
Arne Magnus Berge 90608080
17' Model X90 med alt     19' Tesla Model 3 LR
Vectrix VX-1 med Leaf lithium-ion
Daglig leder hos Euromatic AS folkeladeren.no

timingbeltkiller

Å betale dyrt for mindre er ikke akkurat oppskriften på massesalg.
Værvarsel for de neste 100 år:
Fare for kortvarige perioder med oppholdsvær.

Amigakongen

Spørs jo hva som er dyrt da....

Sitat fra: timingbeltkiller på mandag 29. februar 2016, klokken 21:26
Å betale dyrt for mindre er ikke akkurat oppskriften på massesalg.
2015 BMW I3 - 11800km

Ferry

Strøm er dyrt. Og telefon. Det har jeg alltid blitt fortalt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA