Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Trackday :-) ønsker utslitte 21" dekk

Startet av elektrolux, torsdag 17. september 2015, klokken 22:58

« forrige - neste »

elektrolux

Skal på Metallica konserten og tar med utstyr for omprogramering av Simotion mellom Stavanger og Bergen.

Med 180A maks strømtrekk i stedet for 225A, 100 km/t toppfart i stedet for 90 km/t og 95V minstespenning i stedet for 85V vil batteriet få bedre levekår.

Ta kontakt på mobil 452 90 180 for avtale
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Matheus

Du skule heller reise til Jugendfest i Ålesund no til helga :)
Leaf 30 og Partner Teppe Electric, Ryobi batterigressklipper :)
Før: I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, H-rv

elektrolux

Hvem sier man må velge?

Skal sjekke ut programmet, men høres litt for ungdommelig ut. Har bikket 50, og da er det metal og prog som frister mest.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Bent Vium Johannesen

super med Metalica koncert med Dansk trommeslager - men hvordan med Thinkerne som køre i Danmark hvornår vil det være muligt at opdatere vores think ?    :)

elektrolux

Jungendfest har jo en fantastisk line up. ideelt skulle jeg tatt turen innom der, og videre til Trondheim for Nightwish, men må nok hjem igjen etter Bergen.

Tar kontakt neste gang jeg kjører gjennom Danmark, men da er det gjerne rett sydover med mindre vi skal på Roskilde festivalen
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Olakj

Planlegger du en tur forbi Vestfold i nærmeste fremtid? Jeg har nettopp kjøpt meg en Think, og ønsker denne omprogrammeringen, i tillegg vet jeg en bekjent med to Thinker ønsker det samme.

elektrolux

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Bent Vium Johannesen

ok super at du også vil være behjælpelig med ompogrammering af de dansk indregistrede thinker
skriv i god tid hvis du kommer til danmark så vil jeg gerne være behjælpelig med at samle de thinker som der er - nok højest 5 vil jeg tro  ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA