Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Calling P85D owners world-wide

Startet av torjen6, torsdag 17. september 2015, klokken 00:41

« forrige - neste »

torjen6

Irriterte meg at dei ikkje kan få oppdatert kartene fort nok, no er det jo slik at ein må skjalt mellom dei ulike levandørena for å halda seg oppdatert !
Prøver å planlegge tur på E 134 frå Mauranger til Strømstad.
Har kjørt RV 7 fleire gonger i sommer, men er litt lei laderen som står i ÅL som er 22kw, som lader kanhenda med maks 7kw då det tek mellom 1,5 og 2 timar å lada her.
Svart Zoe Intens 2014
Isuzu XUV Crosswind 2015
Mercedes Benz Class B Electric Drive Urban Exslusiv 2016
( leveres medio Desember )

pudderjagar

Sitat fra: torjen6 på tirsdag 18. august 2015, klokken 11:45
Irriterte meg at dei ikkje kan få oppdatert kartene fort nok, no er det jo slik at ein må skjalt mellom dei ulike levandørena for å halda seg oppdatert !
Prøver å planlegge tur på E 134 frå Mauranger til Strømstad.
Har kjørt RV 7 fleire gonger i sommer, men er litt lei laderen som står i ÅL som er 22kw, som lader kanhenda med maks 7kw då det tek mellom 1,5 og 2 timar å lada her.
Eg brukte Ål laderen i forrige uke på ferieturen. Den lada med litt over 22 kw då.
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

ZOE

Jeg synes det beste er ladehub appen . Den kan filtrere godt på type ladepunkt

bjaolsen

.. og jeg foretrekker :
http://touch.1881.no/kart?ladestasjoner
(siden jeg er så "dum" at jeg har WindowsPhone)
bjaolsen

2015 Zoe 43kW
Jeg jobber i ABB, men er ikke direkte involvert med hurtigladere

zbk

2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

bjaolsen

bjaolsen

2015 Zoe 43kW

bjaolsen

Har ellers "gitt opp" Renault og EV Charge spots...

Løsning :
1. Installere r-Link Explorer
2. Laget type-2 ov2 fil fra Ladestasjoner.no
3. Kopiere inn ov2( + bmp) på SD-kort med r-Link Explorer
4. Definert de ladepunktene jeg vil ha som Charge spots gjennom menyen på r-Link

bjaolsen

2015 Zoe 43kW

Einride

Godt tips, bjaolsen! Skal sjekke ut R-Link Explorer seinare :) (Link til dei som er interesserte: http://tomtomax.fr/forum/viewtopic.php?t=40484)

Men ved å velge Type 2 vil du vel fortsatt ha ein haug med ladestasjonar lista som ikkje er på TN-nett og difor ikkje kompatible med Zoe?

Eg lasta ned CSV med utvida informasjon og importerte det til Google Sheets. Om eg filtrerer på Hurtig AC, Semihurtig AC, semihurtig DC og AC, og 400V/16A får eg rett over 300 ladestasjonar lista, mot nesten 800 utan filter. Med andre ord, rundt 500 av stasjonane kan ikkje benyttast for å lade ein Zoe.

Trur eg må sjekke litt opp i konvertering frå CSV (eller tilsvarande) til OV2-format slik at eg kan få ei nokonlunde oppdatert liste med ladestasjonar i R-Link.

EV Charge spots er i alle fall heilt ubrukeleg. I tillegg skal R-Link absolutt vise meg bensinstasjonar i tillegg. Eg har prøvd å skru av den type POIs, men dei kjem på igjen neste gong eg startar bilen.

bjaolsen

Jeg "orket" ikke å styre med excel....

Når en har ladestasjonene inne som POI, kan en (relativt) enkelt legge dem til som Ladepunkter i Tomtom
bjaolsen

2015 Zoe 43kW

bjaolsen

bjaolsen

2015 Zoe 43kW

Einride

Takk for tipset, skal sjekke det ut  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA