Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Kjøpe (billig) Buddy - 18 år

Startet av torjen6, torsdag 17. september 2015, klokken 00:06

« forrige - neste »

torjen6

Det blir sakt at dette er det ikkje, men kvifor kan dei ikkje løsa problemet då ?
Fant ein løsningsforslag på nette men den fungerte ikkje.
Er det andre som har hat dette?
Svart Zoe Intens 2014
Isuzu XUV Crosswind 2015
Mercedes Benz Class B Electric Drive Urban Exslusiv 2016
( leveres medio Desember )

torjen6

Skjekket http://gotoyourlocaldealer.com på nettet og domenet er tilsalgs.
Dette bilde kom opp på skjermen når eg kom heim etter fem veker ferie.
12 V batteriet var heilt døt, så det måtte eg skifta for å få liv i bilen, og når bilen starta opp kjem denne sida opp og R-linken er heilt død, ingenting virker.
Ingen av betjening knappene fungerer. Det står på ei Fransk forum at SD brikka må skiftes og kontoen resetes, men dette fungerte ikkje.
Så no går diskusjonen mellom NAF og Renult forhandleren, NAF FORESLÅR krav om heving av kjøpet, så vi forsjå om det vert ein ny EV av eit anna merke
Svart Zoe Intens 2014
Isuzu XUV Crosswind 2015

pudderjagar

Synd hvis du "skroter" Zoe. Eg har same bil men gamal motor. Synest bilen er suveren eg. Litt hikke må ein vel desverre rekna med når dei skal masseprodusera så mange bilar for å mette marknaden i lille Norge.
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

OleBno

Hei
Aner du på hvilken måte dette har kommet inn i datasystemet i bilen?
Via USB minnepinne eller har du aktivert internett tilgang i bilen?
(Dersom det er ett virus da?)

MvH
OleB
2015 Renault Zoe Intense 29/06/2015
3,6 Kw hjemmelader.
Kjørt 10.000km pr 1. November 2015
Våler i Østfold.

K S

Sitat fra: pudderjagar på fredag 21. august 2015, klokken 17:03
Synd hvis du "skroter" Zoe. Eg har same bil men gamal motor. Synest bilen er suveren eg. Litt hikke må ein vel desverre rekna med når dei skal masseprodusera så mange bilar for å mette marknaden i lille Norge.

Det må ikke være problem med ny bil, selv ikke elbil.
Har kjørt snart et år med Soul, det største problemet med den er at forprogramert klima endrer til 15 grader uregelmessig.
Ikke ladeproblemer eller annet.
Er faktisk mer og mer glad for at vi valgte Soul i stedet for Zoe.
Nå bruker vi bilen til nesten alt. Overalt. Har ikke tenkt på TN eller IT/TT fordelingsnett før, og heller ikke nå.....

torjen6

Z.E. Inter@active Og ZE Connect, var resetta ennå eg hadde i min avtale 36 mnd. Er kun 12 mnd i dag, men når eg kjøpte bilen sto det 36 mnd i katalogen og dette var i mai 2014. Og etter det eg har forstått no så kjem den teksten opp når desse admomangene forsvinner, ein bug ?
Svart Zoe Intens 2014
Isuzu XUV Crosswind 2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA