Hovedmeny

Bytte ut Garmin-enheten?

Startet av pladask, søndag 16. august 2015, klokken 12:23

« forrige - neste »

pladask

Noen som vet om det går å bytte ut den medfølgende Garmin-enheten med en annen GPS?
Passer andre enheter i den holderen/kontakten som står der nå?
Vet jeg vil miste VW-appene men vil gjerne ha kart som oppdateres gratis og ofte enn sjeldent og dyrt..

TB

I e-UP er det Navigon GPS. Trur denne har ein spesiell tilkobling, slik at andre neppe vil passe.
Det kan vere råd å få laga ein overgang / adapter, men det vil nok vere enklare å montere ny GPS med sugekopp?
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

Autowinder

Tror ikke noen får overgang til å virke. Jeg hadde ikke betalt hundrevis av kroner for en annen GPS uten integrasjon mot bilen og mistet kjøredata. Da ville jeg heller installert andre kart på Garmin-Navigonenheten. Det bør gå greit om en googler fremgangsmåten, og det fungerer fint på andre Garminenheter.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA