Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: NY PRIS ! BLUE SPARK justerbar ladekabel 6-16A fra Charge Amps

Startet av Elmo, søndag 13. september 2015, klokken 21:51

« forrige - neste »

o.b.lix

Sitat fra: Teslanewbie på fredag 25. september 2015, klokken 10:27
Tipper at det blir et oppgjør i det stille som ender med at P85D eiere får ludicrous oppdatering til en symbolsk pris og at en som heter Espen får seg et nytt arbeid i løpet av 2016 .

Jeg kan vedde en god flaske brennevin at dette ikke blir resultatet.
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»

2017 Tesla model X 90D (Ap2.0) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Teslanewbie

Sitat fra: o.b.lix på fredag 25. september 2015, klokken 12:25
Sitat fra: Teslanewbie på fredag 25. september 2015, klokken 10:27
Tipper at det blir et oppgjør i det stille som ender med at P85D eiere får ludicrous oppdatering til en symbolsk pris og at en som heter Espen får seg et nytt arbeid i løpet av 2016 .

Jeg kan vedde en god flaske brennevin at dette ikke blir resultatet.

Ja, skjønnet at du som Tesla ansatt tror det :-)
Gir deg beskjed hvor du kan sende flasken .
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

o.b.lix

Sitat fra: Teslanewbie på fredag 25. september 2015, klokken 12:39
Ja, skjønnet at du som Tesla ansatt tror det :-)
Gir deg beskjed hvor du kan sende flasken .

Står en helt annen logo fra en helt annen bransje enn Tesla på min lønnsslipp. 8)
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»

2017 Tesla model X 90D (Ap2.0) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

D.O

Noe off topic. Er Dennis, cookiemonster og kalle klovn samme person? Synes mye svada som skrives ligner ??? I såfalll forriverende for andre på forumet at du drive å bytter navn.
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Muffinman


Cookie Monster

#845
Den forrige brukeren er slettet og da gikk den automatisk tilbake til mitt gamle brukernavn. Kalle klovn er en ny konto jeg har laget ja. Har ikke akkurat prøvd å sjule det på måten jeg skriver.

Hva er svada? Greit å komme med rettelse hvis det er noe som er feil
2015 P85D

OnlyOne

P85D
Bekreftet: 18.3.15
I produksjon: 19.4.15
Utlevert: 15.6.15
Model 3
Bestilt: 31.03.16

Teslanewbie

P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16


Teslanewbie

P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Teslanewbie

#850
Skremmende dårlig . Effekten på p85d begrenses etter 90 sekunders kjøring på bane .
Kan aldri tenke meg at bilen klarer 3 min på 80% effekt for å deretter måles til 691 hk som Tesla hevder når de henviser til ECE R85

P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Teslaeier

Hva er det som er skremmende dårlig?
Kan det tenkes at bilen, en 5/7 seter ikke er optimalisert for banekjøring?
Vil kanskje tro at dersom banekjøring var tiltenkt bruk ville tesla prioritert mer kjøling og mindre bagasje- og passasjer plass?

Hodetelefoner

I forhold til hvordan en fossilbil fungerer til hverdags, så synes jeg teslaen presterer godt på banen?
selv om banekjøring er det siste den bilen ble designet for :p

pwb

Artig å se hvordan dere forsvarer bilen, ler så jeg griner. En liksom bil med 700hk og når den gjør det dritdårlig så forsvares det med at det er fordi den ikke er lagd for det, ha ha ha. Er det deres måte å forsvare ett dårlig kjøp på?

Muffinman

Banekjøringen og effektbegrensningen man observerer kan tyde på at målemetoden i standarden det henvises til ikke vil avstedkomme resultatet Tesla hevder. DET er poenget.

Ikke at bilen ikke er lagt for banekjøring (thanks for stating the obvious btw), eller at den sedvanlige herremannen godter seg over å helle salt i et sår han mener å observere.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA