Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ohh.. lykke!

Startet av kjohan, onsdag 09. september 2015, klokken 21:21

« forrige - neste »

kjohan

Hei, jeg prøvde å logge kona inn på i3 via appen på telefonen i dag. Det resulterte i at jeg ble kastet ut selv, og måtte gjøre alt på nytt. er det virkelig slik at man bare kan være EN bruker på systemet?

Ferry

To brukere går i hvert fall bra. Vi bruker det hver dag, samtidig om så er. Har opplevd noen ganger at appen henger og at utlogging og innlogging har vært nødvendig for å komme igang igjen. Lenge siden sist nå, så mulig det har blitt rettet opp i en oppgradering.

snakkis

Vi har heller ikke dette problemet. Vi har to innlogget samtidig.

LMOR

Jeg blir kastet ut av og til uten at jeg har sett noe mønster i hvorfor. Fruen har aldri blitt kastet ut, men bruker den mindre enn meg.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

snakkis

Sitat fra: LMOR på tirsdag 11. august 2015, klokken 06:54
Jeg blir kastet ut av og til uten at jeg har sett noe mønster i hvorfor. Fruen har aldri blitt kastet ut, men bruker den mindre enn meg.
+1

kjohan

Merkelig. Jeg fant ut at hvis jeg brukte samme innlogging, så gikk det fint. Men med 2 epostkontoer, så gikk det ikke.

snakkis


esselt

Vi prøvde også å opprette to BMW ConnectedDrive kontoer, men bilen kan tydeligvis bare være koblet opp til en konto på samme tid. Noe som jo gir mening i tilfelle du i framtiden skal selge bilen og nye eier ikke vil at du skal ha mulighet til å låse opp bilen når det passer deg.

Trikset er som sagt å bruke en konto på begge telefonene.
BMW i3 Solar Orange/Lodge (Mars 2014)

Melhus, Sør-Trøndelag

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA