Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Elbil Oslo-Trondheim

Startet av Chrsag, onsdag 09. september 2015, klokken 14:16

« forrige - neste »

RaBalder

Sitat fra: dosmont på tirsdag 11. august 2015, klokken 14:19
:
:
Så føler jeg meg trygg på at det er ikke batteriet som ryker først.
:
:

;D
Her er jeg fullstendig enig med deg. I store trekk så er det vel DU som går føyken først.  :D  :D

noto

Sitat fra: Chrsag på mandag 10. august 2015, klokken 20:53
Så bra da! Metoden passer meg utmerket, men var i stuss på om det var like fornuftig. Mener du å kjøre med range mode på, eller kun lade den i range mode og ha den parkert slik?

Vi kan etter ovenstående debatt fortsatt konkludere med at din metode er utmerket.

*Energy save* (takk Leif1) kan du ha aktivert permanent hvis du vil spare batteriet for unødvendig passiv energy drain. Ca 1 kWh pr døgn høres ikke så mye ut, men hvis du regner på bilens levetid blir det en del. Ulempen er at du ikke alltid får kontakt via app og at det tar et øyeblikk før bilen våkner når du setter deg in.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA