Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Calling P85D owners world-wide

Startet av Tesla2702, tirsdag 08. september 2015, klokken 17:30

« forrige - neste »

Tesla2702

Hei.skal bestille tesla,men usikker om jeg bør ta med Luftfjæring..noen anbefalinger?

turfsurf

Sitat fra: Tesla2702 på mandag 10. august 2015, klokken 01:11
Hei.skal bestille tesla,men usikker om jeg bør ta med Luftfjæring..noen anbefalinger?

Kommer jo an på budsjett og prioriteringer. Ville ihvertfall valgt luftfjæringer foran en del annet, bl.a NextGen seter, 21", Autopilot og f.eks premium interiør.  Luftfjæringer gir deg hovedsaklig to ting, automatisk nivåjustering og noe bedre fremkommelighet, i tillegg til å kunne kjøre i "low" hovedsaklig for utseendets skyld. Ulempen er større risiko for feil og litt mindre følelse med underlaget. Selv er jeg veldig fornøyd med det.
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA