Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Administrator og avgjørelser + informasjon.

Startet av Bjørn Tore Vibeto, tirsdag 08. september 2015, klokken 10:50

« forrige - neste »

Olatho

Jeg tror det er veldig, veldig smart av dem.
Det appelerer ikke i særlig grad til dagens Harley-entusiaster, men det åpner et helt nytt marked.  Hvis de først ønsker å utvide produktproteføljen sin så tror jeg dette er mye mer fornuftig enn å forsøke å f.eks. gå inn i konkurranse med kawaski, bmw eller suzuki om R-sykler ell.
Her kan de være først, og de kan legge tyngden av merkevaren sin bak noe som foreløpig er unikt, og der de har mulighet til å definere produktet fra start.

Den _eneste_ faren jeg ser (og den er liten) er at de gamle Harley-gutta blir sure for at Harley ikke lenger er hva det var, men så lenge de samtidig fortsetter å lage dundrende bensinmonstre lever nok de fleste av dem helt greit med at det også finnes et alternativ.

elektrolux

Porsche fikk sine entusiasters fulle vrede på seg da de begynte å bygge SUV. Nå er det bestselleren til firmaet.

HD har klart det utrolige, nemlig å tjene penger på utdaterte, gammeldagse, og overpriste Low tech sykler. Da bør de også klare å selge framtidens MC. 
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA