Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: En mindre hyggelig ladeopplevelse

Startet av Vott, mandag 07. september 2015, klokken 06:48

« forrige - neste »

Vott

Har vært og hentet meg en midtarmlene til bilen bestilt hos Møller bil.
Den ser bra ut, men ved forberedelser til montering synes jeg det var litt forskjell i fargenyansene på plasten, og at stoffet ikke matchet setene. Dette er ting jeg kan leve med, men vil bare kontrollsjekke om dette også er tilfellet hos andre?

La også merke til at midtarmlenet jeg mottok er en Skoda-del, selv om den er bestilt til Up - via Volkswagens nettsider. Vet at disse visst nok er like, men burde jeg mottatt en Volkswagen-armlene eller eksisterer ikke disse?

tolapet

Vet at der er en annen tråd, men fortsetter her.
Har også montert midtarmlene, og måtte som Ellerikke,  lobotomere dekslet rundt handbremsen mere enn bruksanvisningen sa. Ett råd til andre, er å lobotomere det dekslet først, før en merker av som vist i bruksanvisningen, jeg måtte bore nye hull, men de ble skjult.
Det er en fornøyelse å ha, :D savnet det fra dag 1. Kjøpte fra  en her inne på forumet, han har nettbutikk,
1926 nok, ink. frakt, ca 3-4 uker levering.
Montering, 1 time.

Caspar

Sitat fra: Vott på lørdag 08. august 2015, klokken 02:13
Har vært og hentet meg en midtarmlene til bilen bestilt hos Møller bil.
Den ser bra ut, men ved forberedelser til montering synes jeg det var litt forskjell i fargenyansene på plasten, og at stoffet ikke matchet setene. Dette er ting jeg kan leve med, men vil bare kontrollsjekke om dette også er tilfellet hos andre?

La også merke til at midtarmlenet jeg mottok er en Skoda-del, selv om den er bestilt til Up - via Volkswagens nettsider. Vet at disse visst nok er like, men burde jeg mottatt en Volkswagen-armlene eller eksisterer ikke disse?
Hei Vott og velkommen på Forum. Alltid litt uheldig å begynne på en ny tråd om et tema som det finnes en god tråd på, og hvor det ligger mye relevant info. Det er vesentlig mere elegant hvis man skal finne info om dette senere at alt er samlet på samme sted. Forum generelt er et fantastisk system for å finne informasjon og få hjelp til noe man lurer på. Noen forum er svært strenge på hvordan det postes, hva som skal stå i overskriften osv. Det kan se litt rigid ut, men har absolutt noe for seg.
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA