Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nedjustert effekt?

Startet av Jørn_80, fredag 04. september 2015, klokken 07:25

« forrige - neste »

Jørn_80

Når Soulen skal ladast i oppkjørsel via schuko så får eg alltid feil på kladden.
Koplar først til veggen. Kladden lyser - for så å komme opp med raudt lys etter nokre sekundar.
Løyser dette ved å kople til bilen, for så å dra ut og sette inn att støpselet i veggen.
Då ladar den.
Ut frå manualen så skal det ikkje være slik.

Dette er ein 16A kurs som også går til andre kontaktar (bod).
Opplevde det samme når eg prøvde å lade på jobb (dedikert uttak for elbil).
Andre som har samme problemet? Nokon som har ei formeining om kva dette kan skuldast?

emil

Prøvd å teste kladden på andre kurser?

Prøv å trekke ut/skru av alt annet på samme kurs for å ta bort eventuelle feilkilder.

OlavEmil

Om du opplever det same på jobb, høyrest det jo ut som det er ladekabelen det er noko gale med. Ta ein tur innom forhandlar (evt ring / send epost om dei er langt vekke).

Det skal definitivt ikkje vere slik!
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

THS

Vet det er en kampanje fra Kia, hvor en skifter ut kladden.
Hør om din er blitt skiftet? Dette er logført I Kiasystemet vil jeg tro.

Jørn_80

I går måtte eg ha tre forsøk med støpselet inn og ut før ladinga starta. Dei to første fekk eg feilmelding.
Bilen er berre 14 dagar gamal. Kia burde ha bytta kladden før ulevering dersom dette er ein kjent feil.
Skal lade på ny plass ila helga for å være heilt sikker på at det ikkje er hos meg feilen ligg.
Mogleg det vert eit besøk til forhandlaren over helga.
Takk for god hjelp.

K S

Sitat fra: Jørn_80 på torsdag 06. august 2015, klokken 13:03
I går måtte eg ha tre forsøk med støpselet inn og ut før ladinga starta. Dei to første fekk eg feilmelding.
Bilen er berre 14 dagar gamal. Kia burde ha bytta kladden før ulevering dersom dette er ein kjent feil.
Skal lade på ny plass ila helga for å være heilt sikker på at det ikkje er hos meg feilen ligg.
Mogleg det vert eit besøk til forhandlaren over helga.
Takk for god hjelp.

Min kladd var feilfri, men ble byttet (bil levert 10-2014), den nye kladden prøvde jeg ikke før jeg solgte den....regner med den er ok, har ikke hørt noe fra kjøper.

elektrolux

Ofte skyldes slike problemer skjev jord. Prøv å snu støpselet i stikket.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA