Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Dynaudio

Startet av Jejl, torsdag 03. september 2015, klokken 22:12

« forrige - neste »

Leaf_2014

Jeg jobber ved siden av en bensinstasjon og ser ganske ofte elbiler som parkerer ved pumper... Skal jeg parkere disse inne neste gang jeg ser det?
Leaf 2014

o.b.lix

Sitat fra: Skjervesbu på fredag 07. august 2015, klokken 11:20
Jeg jobber ved siden av en bensinstasjon og ser ganske ofte elbiler som parkerer ved pumper... Skal jeg parkere disse inne neste gang jeg ser det?

Ja.
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»

2017 Tesla model X 90D (Ap2.0) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Brede

Sitat fra: Skjervesbu på fredag 07. august 2015, klokken 11:20
Jeg jobber ved siden av en bensinstasjon og ser ganske ofte elbiler som parkerer ved pumper... Skal jeg parkere disse inne neste gang jeg ser det?

Ja det kan du godt, de har da ikke noe foran pumpene å gjøre.  ???

Muffinman

Men bare så lenge du fyller bensin. Siden det tar få minutter er det nok ikke helt sammenligbart med å lade i en time eller to mens man blokkerer "blokkereren".

Leaf_2014

Mye kunne vært løst dersom ladeplassene lå noen meter vekk fra døra.
Leaf 2014

Muffinman

Helst mange meter unna. Dessverre er det vel både enklest og billigst å installere nær bygget. Det passer nok dessverre latskapen til mange helt fortreffelig. Handicap-parkeringen utenfor den lokale Remaen her på landsbygda er støtt og stadig opptatt av biler som til alt overmål parkerer på tvers og opptar alle hc-plassene. Antar at terskelen for å blokkere  ladeplasser er lavere.

o.b.lix

Sitat fra: Muffinman på fredag 07. august 2015, klokken 12:19
Handicap-parkeringen utenfor den lokale Remaen her på landsbygda er støtt og stadig opptatt av biler som til alt overmål parkerer på tvers og opptar alle hc-plassene.

«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»

2017 Tesla model X 90D (Ap2.0) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA