Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Varsellampe for 12volt lyser

Startet av Griffel, søndag 24. januar 2010, klokken 16:57

« forrige - neste »

Griffel

Det er nå etablert fire parkeringsplasser med ladere i Torvveien vis-á-vis drosjeholdeplassen og to plasser på Venskaben. Disse er alle reservert og skiltet særskilt for EL-motorvogn. Det er ingen tidsbegrensning på disse plassene, og det er gratis parkering og gratis lademulighet.

Komunen oppfordrer alle med EL-bil som parkerer i sentrum til å benytte disse p-plassene.
Bruken av disse som synliggjør et eventuelt behov for ytterligere p-plasser for EL-bil.

Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

moso

Om belegget i dag tidlig er en indikasjon så trengs det flere plasser raskt  :P. Kom til sentrum litt over 9 med bilen nær tom for strøm. Plassene ved torget var da opptatt av en Think, tre PSAer og en Reva parkert på tvers. Basert på isbelegget på bilene vil jeg tro alle untatt Revaen har stått der i natt. Ingen av bilene var tilkoblet ladestasjonene. Fikk heldigvis skvist meg inn på enden av rekka og strekt ladekabelen helt bort til uttaket. Kom tilbake 11 og da var Revaen dratt. De andre sto der fremdeles.

Bra at plassene benyttes og at vi slik sikrer at de blir der. Det viktigste med disse plassene er dog at det er lademulighet der. Gratis er det på alle kommunale plasser i Asker. Skal en med toget og bli borte en stund foreslår jeg at man parkerer et annet sted.
Asker
35000 km i Saxo - solgt
50000 km i Mitsubishi i-Miev - solgt
80000 km i Tesla S85D - byttet inn
Nå Tesla S75D

mohpet

Definitivt behov for flere plasser! Kom halv ni idag tidlig og fikk siste plassen, vi var da 9 totalt vis-a-vis taxi holdeplassen (mye Reva og Buddy paa tvers).

P

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA