Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oppgradere lydanlegg?? NÅ MED GUIDE

Startet av ethoring, mandag 31. august 2015, klokken 18:50

« forrige - neste »

ethoring

Hei. Min Ford Focus Electric selges rimelig.
Den er lys grønnblå med beige stoffinteriør.

For bilder, se finnkode 47161437
Det er annonsen fra da jeg kjøpte den i fjor.

Ryggekamera, keyless go, 6.6kw ladekabel type 2-til-type 1, lader med kladd (original fra Nissan), LED-kjørelys, interiørbelysning mm.

2012 mod fra USA, import til Norge av Autonova AS. Den har 5 år garanti fra dem som gjelder til høst 2017! Så det er ikke noe problem at den er USAmodell. Radioen er FM og får ikke alltid inn samtlige kanaler, men det finnes gode muligheter for å oppgradere til DAB integrert i bilen (feks bilradiospes.no)

Sprek, morsom bil!

Du finner disse på Finn fra ca 170000 kr
Jeg selger min for 140000.

Denne har gått 28000 km og har en "5000 kronersbulk på en dør som jeg ikke har fikset. Også en liten skramme helt nede på frontfanger i plast.

Fine originale Ford 17" sommerhjul, og OK alu 16" vinterhjul,  piggfrie.

Bil står i Buvika utenfor Trondheim.
Jeg er på reise frem til 12. Aug men kan nås på epost ethoring@gmail.com eller sms 41105553. Gi lyd og så kan jeg ringe deg. Hvis du vil se den før 12. Aug så kan visning arrangeres med stedfortreder :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA