Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil?

Startet av stiberger, søndag 30. august 2015, klokken 22:58

« forrige - neste »

Dennis

Sitat fra: felix på onsdag 05. august 2015, klokken 23:52
Elon sa nettopp at dette vil bli lansert til early access 15 august, og 1-2 måneder til resten.

Mente han 7.0 versjonen eller sa han også spesifikt at filholder og selvparkering også kommer om så lenge?

felix

Teslanewbie

Almost... Almost.. Blir litt dumt dette, bilen ble solgt i november med at autopilot skulle komme innen kort tid.. det har nå gått 9 månder uten at noe har skjedd..

P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

SigX

Må si meg helt enig, og det ser i tillegg ikke ut til at det blir noe av autopilot slik den ble vist heller. Nå er det vel bare snakk om aktiv filholder og autoparkering?

Muffinman

Over promise, under deliver.

Jaja, slik går nå dagan. Den som lever får se.

cairnz

For mange av oss er ikke disse featurene relevante engang, vi har ikke hardwaren for det. Men, har man klart 100.000km uten autopilot, så tror jeg man klarer 100.000 til.
Elbilist

Muffinman

Ikke spesielt interessant for min del. Men jeg ser med bekymring på måten man lanserer ting med brask og bram, og ikke klarer å levere, enten tidsmessig eller kvalitetsmessig. Legger vi til at det samtidig tar alt for lang tid å fjerne masseproduserte feil i selve produksjonen ser det ikke helt heldig ut. Minner litt om en idrettsutøver som prøver å løpe mye fortere enn han egentlig er i stand til, og sliter med å holde orden på beina.

Pompel

Sitat fra: SigX på torsdag 06. august 2015, klokken 10:20
Må si meg helt enig, og det ser i tillegg ikke ut til at det blir noe av autopilot slik den ble vist heller. Nå er det vel bare snakk om aktiv filholder og autoparkering?
Var det noe annet enn aktiv filholder som ble vist i fjor høst?
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA