Spar 20.000 på kjøp av Tesla model S: tilbud opphørt Pga Tesla policy

Startet av MRT, torsdag 30. juli 2015, klokken 19:16

« forrige - neste »

Trond.Strom

ser du har 4 stk konfirmerte bestillinger, har du virkelig overført 40k nok til "ukjente" og fått 40k kreditt på kontoen hos Tesla?

MRT

Sitat fra: Trond.Strom på onsdag 05. august 2015, klokken 10:42
ser du har 4 stk konfirmerte bestillinger, har du virkelig overført 40k nok til "ukjente" og fått 40k kreditt på kontoen hos Tesla?
Det fungerer slik: ved bruk av min link http://ts.la/ivind3331 får kjøper en rabatt på 10.000 kroner ved bestilling- når bilen er bestillt og betalt kan kjøper ta ut ekstrautstyr så som matter, frunk eller trunk bagger, takstativ etc inntil 10.000 kr- jeg donerer dette til kjøper via den opptjente bonusen.

krister461

Sitat fra: MRT på onsdag 05. august 2015, klokken 13:57
Sitat fra: Trond.Strom på onsdag 05. august 2015, klokken 10:42
Det fungerer slik: ved bruk av min link http://ts.la/ivind3331 får kjøper en rabatt på 10.000 kroner ved bestilling- når bilen er bestillt og betalt kan kjøper ta ut ekstrautstyr så som matter, frunk eller trunk bagger, takstativ etc inntil 10.000 kr- jeg donerer dette til kjøper via den opptjente bonusen.
Gjør du også dette selvom Tesla måtte tilbakeholde din kreditt fordi du bryter Teslas "god tro"-klausul?

MRT

Er det brudd på god tro ? Ingen taper på dette - Tesla tjener på det ved å selge flere biler

HKS

Hvis jeg skulle brukt dette ville jeg iallefall sjekket med Tesla at dette er ok.

I mellomtiden vil jeg heller oppfordre alle til å bruke Bjørn Nyland sin link. Han er en person som virkelig bidrar til PR og blest rundt Tesla. Han fortjener etter min mening en Model X.

http://ts.la/bjrn3169
Tesla Model 3 Long Range

Teslanewbie

Tesla leser her og jeg tror ikke denne markedsføring er OK..

La oss si at du i tillegg tilbyr 5000cash og oppnår 10 st henviste rask.. da har du jo fått deg en ny bil til minimumpris..  Tror dessvere at Tesla kanselerer dine henvisninger
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Dennis

Hvis man er først til 10 i Europa får man faktisk en Model X med alt utstyr helt gratis.

Så da er det billig å selv betale folk cash i tillegg til de 10 000 i utstyr. Men det er nok ikke helt innafor hva Tesla selv skrev. Så man kan fort få seg en overraskelse.

MRT

Sitat fra: Teslanewbie på onsdag 05. august 2015, klokken 14:24

La oss si at du i tillegg tilbyr 5000cash og oppnår 10 st henviste rask.. da har du jo fått deg en ny bil til minimumpris..  Tror dessvere at Tesla kanselerer dine henvisninger
Men det gjør jeg jo ikke- jeg bare donerer min egen bonus til en lykkelig ny Teslaeier- det blir har aldri hørt at det skal være forbudt å donere penger/bonus til gode formål

Dennis

Og så får du en gratis Model X hvis du er først til 10 stk, greit å ta med det å :P

MRT

Tviler på at jeg blir den første med 10 vervinger men dersom jeg får 5 vervinger får jeg en invitasjon til åpningen av Gigafabrikken til neste år
Og det vil jeg gjerne være med på  :D

Undertegnede

Sitat fra: MRT på onsdag 05. august 2015, klokken 14:35
Sitat fra: Teslanewbie på onsdag 05. august 2015, klokken 14:24

Men det gjør jeg jo ikke- jeg bare donerer min egen bonus til en lykkelig ny Teslaeier- det blir har aldri hørt at det skal være forbudt å donere penger/bonus til gode formål

Det er nok ikke slik kampanjen er ment. Men om du gjør dette kunn for å være hyggelig med folk så gjør det jo ikke noe om Tesla holder tilbake model x'en eller muligheten til å kjøpe en billig :)

krister461

Sitat fra: MRT på onsdag 05. august 2015, klokken 14:12
Er det brudd på god tro ? Ingen taper på dette - Tesla tjener på det ved å selge flere biler
Tja, jeg vil tippe at Tesla ikke selger flere biler, men de som kjøper bil velger å bruke din link istedenfor andre. Til gjengjeld kan du ende opp med enten en gratis Model X, eller i det minste en sterkt redusert model X. Jeg tror ikke det er innenfor det Tesla definerer som god tro.

Tuxedo

Sitat fra: MRT på onsdag 05. august 2015, klokken 14:35

Fra betingelsene:
"Du kan bruke kreditten på et servicesenter, kjøpe tilbehør eller en ny Model S. Rabatten er ikke overførbar og kan ikke brukes til månendlige avdrag, kjøpe brukt Model S eller reservere Model X. "

Dvs at du må kjøpe tingene selv og sende dem til de du har lovet dette.

MRT

Sitat fra: krister461 på onsdag 05. august 2015, klokken 14:42
Sitat fra: MRT på onsdag 05. august 2015, klokken 14:12
Tja, jeg vil tippe at Tesla ikke selger flere biler, men de som kjøper bil velger å bruke din link istedenfor andre. Til gjengjeld kan du ende opp med enten en gratis Model X, eller i det minste en sterkt redusert model X. Jeg tror ikke det er innenfor det Tesla definerer som god tro.
Det hadde jo ikke vært dumt med en gratis X men det er lite trolig- jeg tror den er gått allerede
Men dersom jeg får 5 bestillingerpå min link http://ts.la/ivind3331 reiser jeg ihvertfall på Gigafabrikk åpningen til neste år og skal komme med fyldig rapport derifra

Foleson

Jeg regner med at Tesla's klausul om "Good faith" kommer godt til bruk her. Om det kun handlet om å gi en rabatt til folk som allerede har bestemt seg for å kjøpe Model S, så kunne de bare gitt et avslag på 20.000 til alle nye eiere frem til 31. oktober. Det er himmelvid forskjell på Bjørn som sprer informasjon og kunnskap om Model S, og en viss annen eier som registrerer seg på forumet for kun å skrive meldinger med den eneste hensikt å få noe for ingenting...

Håper folk bruker Bjørn sin link!
Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA