Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Gruppekjøp 21" dekk?

Startet av jkirkebo, søndag 30. august 2015, klokken 00:21

« forrige - neste »

MRT

De so allerede har bestillt på min link skal ihvertfall få sin 10.000 i ekstrabonus ;D

krister461

Sitat fra: MRT på lørdag 08. august 2015, klokken 15:40
Da har jeg fortsatt fra Kjell Arne Wold:

Hei Øivind,
Dessverre går nok ikke det.

Mvh,
Kjell-Arne

Sendt fra min iPhone

Ikke skjønner jeg hvorfor men jeg får respektere dette. De 5 av mine 6 vervede som har brukt linken men ennå ikke har confirmed skal få beskjed pr mail og jeg ber moderator om å bekjenntgjøre Teslas holdning til dette. tilbudet om overtakelse av bonus er herved opphørt
Det var bra du omsider stoppet kampanjen din. Sikkert lurt å oppdatere tittel på tråden og første post også.

Så får vi håpe at det ordner seg med de som har brukt linken din - du har tross alt "garantert" for tilbudet ditt til tross for advarsler om at det bryter Teslas vilkår.

MRT

Sitat fra: krister461 på mandag 10. august 2015, klokken 10:11

Hei Øivind,

Mvh,
Kjell-Arne

Sendt fra min iPhone

Ikke skjønner jeg hvorfor men jeg får respektere dette. De 5 av mine 6 vervede som har brukt linken men ennå ikke har confirmed skal få beskjed pr mail og jeg ber moderator om å bekjenntgjøre Teslas holdning til dette. tilbudet om overtakelse av bonus er herved opphørt
Det var bra du omsider stoppet kampanjen din. Sikkert lurt å oppdatere tittel på tråden og første post også.

Så får vi håpe at det ordner seg med de som har brukt linken din - du har tross alt "garantert" for tilbudet ditt til tross for advarsler om at det bryter Teslas vilkår.
Kampanje stoppet - de som allerede er vervet skal ikke tape på det :D

krister461

Sitat fra: MRT på mandag 10. august 2015, klokken 10:19

Hei Øivind,

Mvh,
Kjell-Arne

Sendt fra min iPhone

Og med det så mener du at du vil bryte Teslas vilkår å fortsatt gi de din bonus?
Hva hvis Tesla holder tilbake din bonus, vil du punge ut fra egen lomme?

MRT

Sitat fra: krister461 på mandag 10. august 2015, klokken 10:21
Sitat fra: MRT på mandag 10. august 2015, klokken 10:19

Hei Øivind,

Mvh,
Kjell-Arne

Sendt fra min iPhone

Og med det så mener du at du vil bryte Teslas vilkår å fortsatt gi de din bonus?
Hva hvis Tesla holder tilbake din bonus, vil du punge ut fra egen lomme?
Ja- jeg holder mine ord- linken er fortsatt iorden og du sparer 10.000 på å bruke den men jeg donerer ikke min bonus til nye brukere
http://ts.la/ivind3331

kristian86

Det er jo bare å bla opp fra egen lomme om han vil. Om han får 10 salg og kan kjøpe en model x founder edition med 250-300k i rabatt så er det jo helt greit å bruke 100k på å spare det.
-2017 Tesla Model X 75D (7-seter, AP2, Luft, Premium) - Levering tidlig desember
x2016 Tesla Model X 60D (7-seter, AP1, Luft, Vinter)
x2014 Tesla Model S 60 (Tech, Luft, Skinn, Pano, Vinter)
x2015 VW e-Golf (Skinn, Ryggekamera, Parksensor, Mørke ruter ++)

xderia

Sitat fra: MRT på torsdag 30. juli 2015, klokken 19:16
Dersom du benytter denne linken http://ts.la/ivind3331 ved bestilling av Tesla model S sparer du tilsammen 20.000 : 10.000 i bestilling på bilen og du får 10.000 av meg- jeg tjener intet på dette men det koster meg heller intet da Tesla gir 10.000 til de som verver nye kjøpere- men jeg gir deg pengene

kjøp Tesla model S her

http://ts.la/ivind3331

Jeg brukte din link 1. aug. 2015 men fortsatt ikke hørt noe fra deg. Må bilen leveres meg først? VIN: 5YJSA7S29FF100301.
70D Deep Blue

vnm

Hei alle sammen!

Jeg har brukt linkten til MRT: http://ts.la/ivind3331.

Mannen holder sitt ord. Han har allerede tatt ut det utstyret jeg har valg og jeg henter det i morgen etter å ha hentet bilen.

Han er bannet fra forumet. Send meg PM for kontaktinfo.
2017 P100D med alt utenom FSD, Midnight Silver, 21" grå, sort/sort/karbonfiber.

For salg: 2016 P90DL med alt, Titatium, 21" grå, sort tak, sort NG og karbonfiber.
Solgt: S90D (okt 2015)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA