Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bytte fra Vinter til Sommerdekk

Startet av sturle, fredag 28. august 2015, klokken 22:26

« forrige - neste »

sturle

Kontakten i ladestasjon-enden av type2-kabelen min vert veldig varm etter ein til to timars lading på 22 kW.  For varm til å ta på den enden som har vore inne i ladestasjonen.  Er det vanleg? 

Kabelen er levert av Tesla.  Har lagt merke til det dei tre siste gongane eg har hatt ei lengre ladeøkt på 22 kW, og avslutta medan han framleis lada på full effekt.  Bil-enden vert ikkje meir enn lunka.

Muffinman

Forskjellige ladepunkter eller det samme? Slik varme er ikke normalt. Skjer det på forskjellige ladepunkter ville jeg fått Tesla til å teste kabelen. Skjer det kun på et ladepunkt bør du varsle den som drifter punktet.

sturle

Sitat fra: Muffinman på torsdag 30. juli 2015, klokken 01:04
Forskjellige ladepunkter eller det samme? Slik varme er ikke normalt. Skjer det på forskjellige ladepunkter ville jeg fått Tesla til å teste kabelen. Skjer det kun på et ladepunkt bør du varsle den som drifter punktet.
Har prøvd i tre kontaktar.  To av dei på same ladestolpe.  Denne ved IKEA, Bauhaus og McDonalds i Berlin, om nokon andre har prøvd.  Den tredje var ved ein Aldi rett utanfor München.  Temperaturen vart ikkje like høg på Aldi, men der kom det ein teknikar og avbraut ladinga ein periode for å oppdatere programvaren i stasjonen.  Då fekk pluggen kjølt seg ned litt.  Har ikkje lagt merke til slik varme før, men ser ikkje nokon skade på pluggen heller.  Ein solid sak.

Ved to andre 22 kW ladestasjonar har eg hatt problem med å starte lading.  Bilen gjer tre forsøk på å starte lading, tel opp nokre A og går attende til 0 før han seier "unable to charge".  Kan hende eg skal få sjekka den kabelen uansett.

Johnny

Dette bør kvalifisere til ny kabel fra Tesla. Hva som er galt får ingen noensinne vite, siden Mennenes kontakten er helstøpt.
TMS og eGolf.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA