Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bilsyke

Startet av Anterialis, fredag 28. august 2015, klokken 19:10

« forrige - neste »

Anterialis

Godt å høre at regen. fungerer godt hos andre =) Jeg er i dag på dag 2 av normal regen. Håper det holder seg. Interessant å visst hva som inisierte problemet hos meg. Vi vet jo at ting som feks. humpete vei, fartsdumper og glatte forhold reduserer regen betraktelig. Trolig for å unngå at "hekken" slipper og skaper overstyring. Jeg mistenker at bilen min har vært forkjøla her evt. en sensor som hikker.

Har fått servicetime hos BMW Sulland om snaue to uker. Dersom problemet kommer igjen stikker jeg nok innom, forblir bilen i form, avbestiller jeg nok.

Med mindre det har kommet ny serviceoppdatering siden mai måned?? Da har jeg i såfall en gunstig mulighet å få gratis oppdatering på...
BMW i3 i 2016.
BMW 330e siden -16.
Venter på BMW X5 45e

Klykken

Det har kommet oppdatering, så jeg ville nok ikke avbestilt. :) ( http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,20646.0.html mulig denne er det du har? )

Uansett greit å få kontrollert at alt er som det skal siden du opplever unormaliteter!
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Anterialis

Oppdatering:

Service på Sulland førstkommende mandag om ei litta uke. Har hørt det kom en serviceoppdatering (viktig ift. Fortum ladestasjoner) i juni/juli. Denne vil jeg ha med meg!
BMW i3 i 2016.
BMW 330e siden -16.
Venter på BMW X5 45e

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA