Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Durelyd / summelyd fra kjølepumpe foran, 85D

Startet av Undertegnede, fredag 28. august 2015, klokken 17:45

« forrige - neste »

Teslanewbie

#135
Mrt har jo aldri lagt skjul på intensjonene . Skjønner ikke folk her . Missunelse er noe drit.. hva som om mrt får 10 st før BB ? Jeg synes det er heilt greit for min del . Han har vervet 10 st til å kjøpe Tesla og tesla burde være svært fornøyde med dette ,  hvis ikke så har de en skrue eller DU løs og lekkasje i panotaket spør du meg ..  for å ikke nevne helt kjappe aksellerasjonstider mellom hjernecellene :-)
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Muffinman


MRT

#137
Sitat fra: Muffinman på søndag 30. august 2015, klokken 21:06
Nok nå. Karpmann danser av glede for lenge siden.
Bra vi har fått med oss en Psykolog her: jeg er herved ute av denne diskusjonen- får håpe det løser opp triangelet :)

Toonster

Maken til meningsløs diskusjon - hva er poenget med å leke "Tesla-politi"?

La mannen få prøve å verve på sin måte, så kan andre bruke andre metoder.

Er det noe Tesla ikke liker, så vil de nok reagere - verre er det ikke.


Espen Hugaas Andersen

Sitat fra: Teslanewbie på søndag 30. august 2015, klokken 20:44Mrt har jo aldri lagt skjul på intensjonene .
Jo, det gjorde han. Til å begynne med sa han at han bare gjorde det for at folk skulle få muligheten til å kjøpe Model S billigere. Det måtte dras ut av han at han gjorde det for å få tur til Gigafactory og billig Model X, osv.

Sitat fra: Teslanewbie på søndag 30. august 2015, klokken 20:44hva som om mrt får 10 st før BB ? Jeg synes det er heilt greit for min del . Han har vervet 10 st til å kjøpe Tesla og tesla burde være svært fornøyde med dette ,  hvis ikke så har de en skrue eller DU løs og lekkasje i panotaket spør du meg ..  for å ikke nevne helt kjappe aksellerasjonstider mellom hjernecellene :-)
Poenget er at han ikke har vervet 10 personer. Han har bestukket folk til å bruke sin kode i stedet for koden til de som har vervet de. Å verve noen går ut på å besvare spørsmål, forklare fordeler og ulemper, hjelpe folk med å konfigurere, gi folk en tur i bilen sin, osv. Det går ikke ut på å spamme en link.

Men jeg er på ingen måte overrasket over at folk prøver seg. Tesla burde ha vært mye strengere på dette fra dag 1, og Tesla bør sjekke alle som har fått 5+ vervinger og være rask på å hive de ut av programmet. Dette vil generere litt misnøye blant enkelte, men alternativet, der alle tenker at programmet ikke fungerer er verre. Ideelt sett burde heller ikke Bjørn få Model Xen, da han ikke har egentlig vervet de som har brukt linken hans, men det er snakk om det minste ondet. Om noen skal få Model Xen uten å ha egentlig vervet de 10 personene som har brukt linken, så bør det være noen som vervet mange personer tidligere. Jeg er svært usikker på om det er mulig å få programmet til å fungere tilfredsstillende. Jeg tror det blir med denne runden, så avvikles det.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Sandvika

Når vervekampanjen er utformet med likvide vervepremier så er dette en invitasjon til at opportunister ser muligheten for å "selge vervingene", de som mener dette er galt må klage til Tesla og ikke MRT. Og for å være helt ærlig så tror jeg nok ikke Tesla bryr seg så veldig mye...

Når likevel bb var først og vant på den hederlige måten ved å faktisk spre kunnskap og entusiasme om produktet så er jo dette fantastisk. De som plages med at MRT har fått seg powerwall og invitasjon til Arizona får heller tenke på dette som litt småflaut for hans vedkommede.

Amoss

http://www.streetinsider.com/Corporate+News//Tesla+%28TSLA%29+to+Lift+Cap+on+Referral+Program/10865460.html

Sitat
September 2, 2015

As you know, the Model S referral program was designed as an experiment, and so far it seems to be working. So, we've decided to remove the 10-referral limit. From now until the end of the program, you can refer as many friends as you'd like. Your link will continue to work until October 31st. What's more, we've added an additional reward: the customer who makes the most referrals by the end of October will be invited to swap their current Model S for a fully loaded Ludicrous P90D Model S, for free. All other terms of the program remain unchanged.

Elon
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Amoss

http://www.thetruthaboutcars.com/2015/09/tesla-referral-contest-sure-get-ugly-hurry/
Sitat
Tesla Model X Referral Winner Accused of Spamming Referral Links

...

Forum members say Kevin2686 spam posted his referral link, and indeed on a CNET news story about the promotion a user named "Tesla2000″ offered $1,000 up front and $1,000 later with a link to Kevin2686's referral code. In Tesla's relatively vague referral language:

    "Please note that we may withhold credits, discounts or other awards where we believe customers are acting in bad faith or otherwise acting contrary to the intent of this program."

This may not end well.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

ToWalkOrDrive

#143
Og da henviser vi igjen til annonse delen av forumet, når du får tilgang til forumet om 14. dager.

Vervelinker er fremdeles bannlyst og fører til utestengelse.

Lars
Forum admin
Tesla Model 3 Performance 2019-
Tesla Model S 85               2014-2018

Muffinman

Og fremdeles blir brukere som legger ut slike linker her bannet så fort admin ser det ;)

Øggen

Hmmm.........
Fikk melding om at FedEx he en pakke på vei fra Tesla med link og greier. E jo alltids redd for junk og virus, men ifølge FedEx.com e det en reell pakke. Flere som he fått? E det referalgaver?
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA