Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Durelyd / summelyd fra kjølepumpe foran, 85D

Startet av Undertegnede, fredag 28. august 2015, klokken 17:45

« forrige - neste »

MRT

Sitat fra: MRT på fredag 28. august 2015, klokken 18:03
Sitat fra: Epleskreller på fredag 28. august 2015, klokken 16:40
Jeg tilbyr dere samme og mer enn MRT gjorde, send meg en PM før dere bestiller.  Om dere er raske kan jeg kan gi 10.000 cash i tillegg til rabatten på 10.000, dette siden jeg kan bruke min bonus som rabatt på en bil jeg får i oktober. Dvs dere må ikke kjøpe ekstrautstyr dere ikke trenger for min vervebonus. Dette tilbudet gjelder til bekreftede bestillinger før ca. 15. sept.  Send PM for videre avtale.

Smart trekk av deg Epleskreller- du kan faktisk Være den som ender opp med en gratis Model X dersom de 10 du verver mottar og betaler for sine biler. Det er jo et kjempe tilbud du har- men jeg  ser ikke at det er bedre en det tilbudet jeg gav som medførte 10 vervinger. Det er ikke sikkert at heiagjengen til Bjørn gjennomfører kjøpet bestillt på hans link- så dette er helt åpent

Smart trekk av deg Epleskreller- du kan faktisk Være den som ender opp med en gratis Model X dersom de 10 du verver mottar og betaler for sine biler. Det er jo et kjempe tilbud du har- men jeg  ser ikke at det er bedre en det tilbudet jeg gav som medførte 10 vervinger. Det er ikke sikkert at heiagjengen til Bjørn gjennomfører kjøpet bestillt på hans link- så dette er helt åpent

TRM

#121
Sitat fra: MRT på fredag 28. august 2015, klokken 18:03
Sitat fra: Epleskreller på fredag 28. august 2015, klokken 16:40
Jeg tilbyr dere samme og mer enn MRT gjorde, send meg en PM før dere bestiller.  Om dere er raske kan jeg kan gi 10.000 cash i tillegg til rabatten på 10.000, dette siden jeg kan bruke min bonus som rabatt på en bil jeg får i oktober. Dvs dere må ikke kjøpe ekstrautstyr dere ikke trenger for min vervebonus. Dette tilbudet gjelder til bekreftede bestillinger før ca. 15. sept.  Send PM for videre avtale.

Smart trekk av deg Epleskreller- du kan faktisk Være den som ender opp med en gratis Model X dersom de 10 du verver mottar og betaler for sine biler. Det er jo et kjempe tilbud du har- men jeg  ser ikke at det er bedre en det tilbudet jeg gav som medførte 10 vervinger. Det er ikke sikkert at heiagjengen til Bjørn gjennomfører kjøpet bestillt på hans link- så dette er helt åpent
Trist. Rett og slett trist, og har ingenting med verving å gjøre. Håper Tesla har guts nok til å gripe inn.
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMX100D MY18
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

TRM

Sitat fra: Epleskreller på fredag 28. august 2015, klokken 19:40
Det er ikke trist, løpet om gratis bil er kjørt, den får Bjørn. Noe annet ville vært en PR-bommert av Tesla.

Jeg tilbyr det jeg får til de som vil bruke min link. Siden jeg får levering av ny bil i oktober bruker jeg min opptjente rabatt på den. Derfor er jeg villig til å gi tilbake i kontant til de som gjør bilen min billigere.  Skulle jeg klare fem vervinger får jeg en Powerwall og da er drømmen om solceller på taket nærmere.

Skulle det mot all formodning bli ti, ja da blir det Model X med gratis tilleggsutstyr.

MRT, mitt tilbud er bedre siden du tilba 10.000 pluss varer for 10.000. Jeg tilbyr 20.000 rabatt
rabatt. Kontant er bedre enn gavekort ;-)
Er du enig i at kjøp av "vervinger" faller utenfor intensjonen med konseptet?
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMX100D MY18
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

MRT

Jeg støtter deg fullt ut Epleskreller, kjør på   ;D

MRT

Sitat fra: Epleskreller på fredag 28. august 2015, klokken 19:56
Sitat fra: TRM på fredag 28. august 2015, klokken 19:45
Sitat fra: Epleskreller på fredag 28. august 2015, klokken 19:40
Det er ikke trist, løpet om gratis bil er kjørt, den får Bjørn. Noe annet ville vært en PR-bommert av Tesla.

Jeg tilbyr det jeg får til de som vil bruke min link. Siden jeg får levering av ny bil i oktober bruker jeg min opptjente rabatt på den. Derfor er jeg villig til å gi tilbake i kontant til de som gjør bilen min billigere.  Skulle jeg klare fem vervinger får jeg en Powerwall og da er drømmen om solceller på taket nærmere.

Skulle det mot all formodning bli ti, ja da blir det Model X med gratis tilleggsutstyr.

MRT, mitt tilbud er bedre siden du tilba 10.000 pluss varer for 10.000. Jeg tilbyr 20.000 rabatt
rabatt. Kontant er bedre enn gavekort ;-)
Er du enig i at kjøp av "vervinger" faller utenfor intensjonen med konseptet?

Så lenge mitt tilbud kan være "dråpen" til å få noen til å trykke på bestillknappen så er det faktisk en verving til bestilling. Det koster meg ingenting og gir meg gleden av å hjelpe noen inn i den fantastiske Tesla-verdenen. Skulle det bli fem eller ti vervinger får jeg fantastiske bonuser i tillegg.  Alle tjener på dette, Tesla også.
Epleskreller- anbefaler deg å lage en Facebook annonse- den når ut til mange Tesla interesserte- svært billig og du betaler bare pr klikk

krister461

Sitat fra: Epleskreller på fredag 28. august 2015, klokken 19:40
MRT, mitt tilbud er bedre siden du tilba 10.000 pluss varer for 10.000. Jeg tilbyr 20.000 i rabatt. Kontant er bedre enn gavekort ;-)
Håpløst. MRT fikk tydelig nei fra Tesla når han spurte om dette var greit og ble i tillegg utestengt fra forumet for å gjøre dette og likevel vil du kopiere fremgangsmåten...

MRT

#126
Sitat fra: krister461 på lørdag 29. august 2015, klokken 07:53
Sitat fra: Epleskreller på fredag 28. august 2015, klokken 19:40
MRT, mitt tilbud er bedre siden du tilba 10.000 pluss varer for 10.000. Jeg tilbyr 20.000 i rabatt. Kontant er bedre enn gavekort ;-)
Håpløst. MRT fikk tydelig nei fra Tesla når han spurte om dette var greit og ble i tillegg utestengt fra forumet for å gjøre dette og likevel vil du kopiere fremgangsmåten...
Tesla godkjenner at man gir bort bonusen- enkelte steder er det til og med forbudt å beholde bonusen selv http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-08-07/virginia-cracks-down-on-tesla-sales-referral-program-for-model-s
Jeg synes også at det er urimelig å beholde bonusen selv slik mange her inne gjør

Teslanewbie

Sitat fra: MRT på lørdag 29. august 2015, klokken 09:45
Sitat fra: krister461 på lørdag 29. august 2015, klokken 07:53
Sitat fra: Epleskreller på fredag 28. august 2015, klokken 19:40
MRT, mitt tilbud er bedre siden du tilba 10.000 pluss varer for 10.000. Jeg tilbyr 20.000 i rabatt. Kontant er bedre enn gavekort ;-)
Håpløst. MRT fikk tydelig nei fra Tesla når han spurte om dette var greit og ble i tillegg utestengt fra forumet for å gjøre dette og likevel vil du kopiere fremgangsmåten...
Tesla godkjenner at man gir bort bonusen- enkelte steder er det til og med forbudt å beholde bonusen selv http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-08-07/virginia-cracks-down-on-tesla-sales-referral-program-for-model-s
Jeg synes også at det er urimelig å beholde bonusen selv slik mange her inne gjør

Ja , det er mange kjipe gjerrige mennesker der ute ...
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

krister461

Sitat fra: MRT på lørdag 29. august 2015, klokken 09:45
Tesla godkjenner at man gir bort bonusen- enkelte steder er det til og med forbudt å beholde bonusen selv http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-08-07/virginia-cracks-down-on-tesla-sales-referral-program-for-model-s
Jeg synes også at det er urimelig å beholde bonusen selv slik mange her inne gjør
"Tesla godkjenner at man gir bort bonusen"?? Det er bare tull. Du fikk det motsatte svar når du spurte de. Det er Virgina har spesielle regler har ingenting å si for kampanjen i Norge.

Det er opplagt at du omgår Teslas regler for å sikre deg bonuser som Powerwall, billett til gigafactory-åpning og rabattert Model X.

Teslanewbie

#129
Mrt har vervet 10 st hvis ikke tesla er fornøyde så har de en skrue løs ! Pengene må tesla betale ut uansett.
Kan være at disse kjøperne som mrt har rekruttert ikke hadde kjøpt bilen hvis de fikk 10000 isteden for som nå 20000 i avslag !

Sett småligheten og misunnelsen tilside og forsøk å se hele bildet .
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

TRM

Sitat fra: krister461 på lørdag 29. august 2015, klokken 13:12
Sitat fra: MRT på lørdag 29. august 2015, klokken 09:45
Tesla godkjenner at man gir bort bonusen- enkelte steder er det til og med forbudt å beholde bonusen selv http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-08-07/virginia-cracks-down-on-tesla-sales-referral-program-for-model-s
Jeg synes også at det er urimelig å beholde bonusen selv slik mange her inne gjør
"Tesla godkjenner at man gir bort bonusen"?? Det er bare tull. Du fikk det motsatte svar når du spurte de. Det er Virgina har spesielle regler har ingenting å si for kampanjen i Norge.

Det er opplagt at du omgår Teslas regler for å sikre deg bonuser som Powerwall, billett til gigafactory-åpning og rabattert Model X.
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Griskhet
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMX100D MY18
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

MRT

Sitat fra: TRM på lørdag 29. august 2015, klokken 13:50
Sitat fra: krister461 på lørdag 29. august 2015, klokken 13:12
Sitat fra: MRT på lørdag 29. august 2015, klokken 09:45
Tesla godkjenner at man gir bort bonusen- enkelte steder er det til og med forbudt å beholde bonusen selv http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-08-07/virginia-cracks-down-on-tesla-sales-referral-program-for-model-s
Jeg synes også at det er urimelig å beholde bonusen selv slik mange her inne gjør
"Tesla godkjenner at man gir bort bonusen"?? Det er bare tull. Du fikk det motsatte svar når du spurte de. Det er Virgina har spesielle regler har ingenting å si for kampanjen i Norge.

Det er opplagt at du omgår Teslas regler for å sikre deg bonuser som Powerwall, billett til gigafactory-åpning og rabattert Model X.
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Griskhet
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Misunnelse

TRM

Sitat fra: MRT på søndag 30. august 2015, klokken 18:55
Sitat fra: TRM på lørdag 29. august 2015, klokken 13:50
Sitat fra: krister461 på lørdag 29. august 2015, klokken 13:12
Sitat fra: MRT på lørdag 29. august 2015, klokken 09:45
Tesla godkjenner at man gir bort bonusen- enkelte steder er det til og med forbudt å beholde bonusen selv http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-08-07/virginia-cracks-down-on-tesla-sales-referral-program-for-model-s
Jeg synes også at det er urimelig å beholde bonusen selv slik mange her inne gjør
"Tesla godkjenner at man gir bort bonusen"?? Det er bare tull. Du fikk det motsatte svar når du spurte de. Det er Virgina har spesielle regler har ingenting å si for kampanjen i Norge.

Det er opplagt at du omgår Teslas regler for å sikre deg bonuser som Powerwall, billett til gigafactory-åpning og rabattert Model X.
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Griskhet
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Misunnelse
https://no.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%B8rsm%C3%A5lstegn
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMX100D MY18
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

krister461

Sitat fra: Teslanewbie på lørdag 29. august 2015, klokken 13:36
Mrt har vervet 10 st hvis ikke tesla er fornøyde så har de en skrue løs ! Pengene må tesla betale ut uansett.
Kan være at disse kjøperne som mrt har rekruttert ikke hadde kjøpt bilen hvis de fikk 10000 isteden for som nå 20000 i avslag !
Jeg har liten tro på at et avslag på 1-2% er det som skal til for å verve nye kjøpere. Det MRT har oppnådd er nok at kjøpere som uansett ville kjøpt bil har brukt hans vervelink og derfor utløst bonus fra Tesla på gratis Powerwall og ca 250k i rabatt på en Model X. Dette er bonuser Tesla hadde sluppet å dele ut hvis ikke MRT hadde brukt denne fremgangsmåte.

Det eneste interessante her er om Tesla faktisk vil benytte seg av klausulen og nekte MRT bonuser slik de har all rett til.

At MRT later som om han har edle hensikter og at andre er "urimelige" er både morsomt og tragisk all den tid han spurte Tesla om fremgangsmåten var ok og fikk nei. Deretter skrev han "Ikke skjønner jeg hvorfor men jeg får respektere dette". Denne "respekten" var kortvarig da han etterpå har fortsatt både på forumet her og andre steder frem til han hadde lokket 10 kjøpere til å bruke hans link.

MRT

Sitat fra: krister461 på søndag 30. august 2015, klokken 20:01
Sitat fra: Teslanewbie på lørdag 29. august 2015, klokken 13:36
Mrt har vervet 10 st hvis ikke tesla er fornøyde så har de en skrue løs ! Pengene må tesla betale ut uansett.
Kan være at disse kjøperne som mrt har rekruttert ikke hadde kjøpt bilen hvis de fikk 10000 isteden for som nå 20000 i avslag !
Jeg har liten tro på at et avslag på 1-2% er det som skal til for å verve nye kjøpere. Det MRT har oppnådd er nok at kjøpere som uansett ville kjøpt bil har brukt hans vervelink og derfor utløst bonus fra Tesla på gratis Powerwall og ca 250k i rabatt på en Model X. Dette er bonuser Tesla hadde sluppet å dele ut hvis ikke MRT hadde brukt denne fremgangsmåte.

Det eneste interessante her er om Tesla faktisk vil benytte seg av klausulen og nekte MRT bonuser slik de har all rett til.

At MRT later som om han har edle hensikter og at andre er "urimelige" er både morsomt og tragisk all den tid han spurte Tesla om fremgangsmåten var ok og fikk nei. Deretter skrev han "Ikke skjønner jeg hvorfor men jeg får respektere dette". Denne "respekten" var kortvarig da han etterpå har fortsatt både på forumet her og andre steder frem til han hadde lokket 10 kjøpere til å bruke hans link.
Som sagt går Tesla god for dette se link under- eneste grunnen til at Tesla gir 10.000 til ververne er jo for å gi dem et incentiv (de spiller på ververens egeninteresse/grådighet) til å verve nye kjøpere- hadde det ikke vært for det hadde ingen giddet å aktivt verve. Det beste  ville vært at den vervede får hele bonusen. Ververen vil være biased og ha en tendens til å underslå negative aspekter ved produktet dersom verver har egeninteresse i salget.
Det jeg gjør er å satse min egen bonus- investere bonusen i en større gevinst- i beste fall en gratis Tesla X: ja det kunne jeg tenke meg å få- noen her som ikke ville det?
Jeg fikk en gratis Model S på samme måten- tok sjansen på å investere et større beløp i TSLA da kursen var på 55- det finansierte min Model S ;D
http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-08-07/virginia-cracks-down-on-tesla-sales-referral-program-for-model-s

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA