Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Durelyd / summelyd fra kjølepumpe foran, 85D

Startet av Undertegnede, fredag 28. august 2015, klokken 17:45

« forrige - neste »

krister461

Sitat fra: Stikkkontakt på mandag 03. august 2015, klokken 13:53
Sitat fra: Toonster på mandag 03. august 2015, klokken 13:37
Sitat fra: Stikkkontakt på mandag 03. august 2015, klokken 13:20
For meg som bestilte 2 dager før dette tilbudet dukket opp er det nok vanskelig å få rabatt. Det hjelper ikke å kansellere opprinnelig bil og bestille ny. Tilbudet gjelder nemlig bare dersom kunde som bestiller IKKE har hatt profil hos Tesla og dermed ikke har hatt Tesla fra før av.. Det har jeg pr definisjon ettersom jeg har betalt depositum..

Er det ikke bare å prøve å legge inn en bestilling, og om du får rabatten på oversikten så kan du jo kansellere den første?
De sier at de skal prøve å fikse det selv om jeg strengt tatt ikke er kvalifisert. Det får være en første test på kundebehandlingen til TM Norge. Om jeg ikke får rabatt så kansellerer  jeg..
Høres veldig rart ut om ikke du kan få rabatten om du har profil og bil fra før. Men, det er selvsagt logisk at rabatten ikke gir tilbakevirkende kraft slik at man kan få rabatt på biler som var bestilt og bekreftet før rabatten inntreffer.

Er Tesla snill så får du den kanskje allikevel, men du er nå passe sær om du kansellerer en bil fordi du ikke får en rabatt på en prosent eller to etter at bilen er bestilt...

MRT

#76
http://www.businessfinancenews.com/23451-tesla-motors-inc-referral-program-changed-for-model-s-owners-in-virginia

Jeg følger Tesla og donerer min bonus til kjøper

Kontakt forfatter av innlegget for å få refferral link.

da får du ekstrautstyr for 10.000

Epleskreller

#77
Hei,
du kan evt bruke min link. Jeg fører over de 10.000 fra min "Teslakonto" til din om det lar seg gjøre,  alternativt møter deg på Skøyen eller Drammen, så kan du handle på min konto :)

Kontakt forfatter av innlegget for å få refferral link.

Bjørn har fått sine ti, så da er det fritt frem :-)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

krister461

#78
Sitat fra: MRT på tirsdag 11. august 2015, klokken 18:14
http://www.businessfinancenews.com/23451-tesla-motors-inc-referral-program-changed-for-model-s-owners-in-virginia

Jeg følger Tesla og donerer min bonus til kjøper på denne linken xxxxxxxxxxxx da får du ekstrautstyr for 10.000
Fascinerende at du fortsetter med dette etter at Tesla har gitt deg beskjed om at det ikke er lovlig, og du selv har påstått at du skulle slutte...

MRT

#79
Kan ikke overføre fra en Teslakonto til en annen - men ta ut ekstrautstyr etter at den vervede har mottatt sin bil er ok.
Ihvertfall den måten jeg gjør det på for de som bestiller på denne linken SPAM FJERNET!

krister461

Sitat fra: MRT på tirsdag 11. august 2015, klokken 19:01
Kan ikke overføre fra en Teslakonto til en annen - men ta ut ekstrautstyr etter at den vervede har mottatt sin bil er ok.
Hvordan har du klart å få for deg at det er ok?

Det er opplagt at du med vitende og vilje bryter Teslas vilkår og gambler på at du likevel får beholde vervebonusene...

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

MRT

#82
Sitat fra: krister461 på tirsdag 11. august 2015, klokken 19:00
Sitat fra: MRT på tirsdag 11. august 2015, klokken 18:14
http://www.businessfinancenews.com/23451-tesla-motors-inc-referral-program-changed-for-model-s-owners-in-virginia

Jeg følger Tesla og donerer min bonus til kjøper på denne linken xxxxxxx da får du ekstrautstyr for 10.000
Fascinerende at du fortsetter med dette etter at Tesla har gitt deg beskjed om at det ikke er lovlig, og du selv har påstått at du skulle slutte...
Les linken ny policy

Tuxedo

Sitat fra: Mippen på tirsdag 11. august 2015, klokken 19:40
Hvordan kan jeg sjekke om noen har brukt min link?
Du logger deg inn på My Tesla.  Alternativt hvis du har Android-telefon, kan du sjekke i appen.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

krister461

#84
Sitat fra: MRT på tirsdag 11. august 2015, klokken 19:46
Sitat fra: krister461 på tirsdag 11. august 2015, klokken 19:00
Sitat fra: MRT på tirsdag 11. august 2015, klokken 18:14
http://www.businessfinancenews.com/23451-tesla-motors-inc-referral-program-changed-for-model-s-owners-in-virginia

Jeg følger Tesla og donerer min bonus til kjøper på denne linken http://ts.la/xxxxxcccc da får du ekstrautstyr for 10.000
Fascinerende at du fortsetter med dette etter at Tesla har gitt deg beskjed om at det ikke er lovlig, og du selv har påstått at du skulle slutte...
Les linken ny policy
Ny policy i Virgina ja, for å unngå særegne lover i den staten...

lurium

#85
Slenger meg på denne, hvis noen vil ha dobbel bonus så er det bare å bruke min referral.
Dette må jo være en grei måte for oss eiere å redusere problemet med økt dollarkurs.

Hvis Tesla er negativ til dette så bommer de fullstendig :)


Mippen

Før så jeg det i appen, men er borte i den nå. Står bare info om vervekampajen. På min tesla finner jeg ikke noe annet enn info. Hva trykker jeg på?
Fremtiden er elektrisk.

Tuxedo

Sitat fra: Mippen på tirsdag 11. august 2015, klokken 20:11
Før så jeg det i appen, men er borte i den nå. Står bare info om vervekampajen. På min tesla finner jeg ikke noe annet enn info. Hva trykker jeg på?
Til høyre for info'en på My Tesla er det en boks som viser hvor mange som har bestillt gjennom linken din.  Jeg kan bare tippe at den boksen ikke er der hvis ingen har bestillt.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Mippen

Hvor har det blitt av local og global listene da? Jeg fikk de opp før.
Fremtiden er elektrisk.

SunSeeker

#89
referal spam slettet.

Spammer utestengt i 14 dager.

Lars
Forum admin

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA