Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Durelyd / summelyd fra kjølepumpe foran, 85D

Startet av Undertegnede, fredag 28. august 2015, klokken 17:45

« forrige - neste »

krister461

De fleste som kjøper Tesla kjenner nok en eier eller to fra før. Men, hvis ikke håper jeg absolutt de benytter linken til Tesla-Bjørn! Det er ingen andre som har bragt så mye  kunnskap og underholdning til både eiere og potensielle kjøpere.

Tuxedo

#46
Og for å gjøre det enda enklere, så er bb sin siste video her:

Rabattlinken hans er http://ts.la/bjrn3169

P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Tønsberg

Er det mange som ikke har fått mail enda? Jeg venter fortsatt på min :(
Er det bare noen heldig utvalgte som får muligheten? ???
Svart TMS 85 - Levert 6. mai 2014
Grå TM3 - Levert 20. mars 2019

bb

Jeg har sendt et spørsmål til Tesla om bonusene stacker. Hvis man verver ti stykker, får man både 10 * 10 000 kr pluss invitasjon til Gigafactory pluss tilgang til å kjøpe Founder Series eller vil høyere bonus kansellere lavere bonus?
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

snurrehue

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på torsdag 30. juli 2015, klokken 21:16
Jeg må innrømme jeg ble skuffet av retningen denne tråden tok. Jag hadde forventet bedre av Tesla-samfunnet. Alle oppfører seg som utsultede gribber som prøver å få grafset til seg mest mulig raskest mulig.

Stakkars de som ønsker å finne ut av om Model S passer til sin familie den nærmeste tiden. Jeg ser for meg av at de vil bli overlesset med linker til bestillingssiden, og masse svada for hvorfor de bør kjøpe Model S. Forhåpentligvis begraver Tesla dette forsøket dypt, dypt i en skuff etter 31. oktober.

Enig. Plutselig ble dette forumet forvandlet til en "pyramidespillarena".
Ellers er det et genialt trekk av Tesla. Brått forsvant folks ærlighet. Ingen våger lenger å være ærlig om bilens feil og mangler. Nå skal den plutselig snakkes opp i det aller helligste, i håp om at man verver en kjøper og får et gavekort fra Tesla.

Mippen

#50
Jeg liker ikke denne kampanjen. Det er fint at Tesla vil belønne folk som verver nye kunder, men å gi så mye i belønning gjør at folk blir som gribber. Jeg er nesten litt flau... Når det er sagt har jeg selv lagt ut link i signaturen min hvis noen vil bli vervet men vurderer å slette denne. Jeg gidder ikke å spamme ned forumet for å verve folk.  Håper denne kampanjen snart er over. Liker ikke denne type kampanjer da det blir mye intriger av slikt. Jeg syns forumet skal være fri for slikt. Man bør i stedet bruke tid og energi på å verve venner, kollegaer og bekjente. De som er på denne siden er sannsynligvis alt interessert i bilen og har kanskje en alt. Ønsker et spam fritt forum. Oppfordrer folk til å i stedet ha link i signaturen sin i stedet for å lage nye innlegg hvorfor man skal velge deg. De kundene som er mest verdifulle for Tesla er de som alt ikke har fått øynene opp for bilen skikkelig. De finner man ikke nødvendigvis her inne.
Fremtiden er elektrisk.

lurium

Kanskje man burde ha mulighet til å gi vekk både vervegevinst og rabatt til ny kjøper. Hvis det er mulig så gjør jeg det gjerne.

Muffinman


BMW850

Sitat fra: Mippen på fredag 31. juli 2015, klokken 08:04
Jeg liker ikke denne kampanjen. Det er fint at Tesla vil belønne folk som verver nye kunder, men å gi så mye i belønning gjør at folk blir som gribber. Jeg er nesten litt flau... Når det er sagt har jeg selv lagt ut link i signaturen min hvis noen vil bli vervet men vurderer å slette denne. Jeg gidder ikke å spamme ned forumet for å verve folk.  Håper denne kampanjen snart er over. Liker ikke denne type kampanjer da det blir mye intriger av slikt. Jeg syns forumet skal være fri for slikt. Man bør i stedet bruke tid og energi på å verve venner, kollegaer og bekjente. De som er på denne siden er sannsynligvis alt interessert i bilen og har kanskje en alt. Ønsker et spam fritt forum. Oppfordrer folk til å i stedet ha link i signaturen sin i stedet for å lage nye innlegg hvorfor man skal velge deg. De kundene som er mest verdifulle for Tesla er de som alt ikke har fått øynene opp for bilen skikkelig. De finner man ikke nødvendigvis her inne.

Du er nesten litt flau ja men legger allikevel ut linken  ??? Folk er jo helt rabiate her inne... tragisk.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

afitch80

Sitat fra: Tønsberg på fredag 31. juli 2015, klokken 00:32
Er det mange som ikke har fått mail enda? Jeg venter fortsatt på min :(
Er det bare noen heldig utvalgte som får muligheten? ???
Har heller ikke fått min.
Før amerikansk, nå tysk.

Stikkkontakt

Jeg har reservert, men ikke bekreftet.
Hva gjør jeg da? Kansellerer og reserverer en ny?
i-Pace FE 03.2019-
Ampera-e 06.2017-
e-Golf 01.2015-08.2017
e-up! 12.2013-08-2015
Reservert e-tron(spares til Sportback)
Reservert ID3 1st #8X

Teslanewbie

Sitat fra: Stikkkontakt på fredag 31. juli 2015, klokken 15:13
Jeg har reservert, men ikke bekreftet.
Hva gjør jeg da? Kansellerer og reserverer en ny?



Bygg en ny via lenken til noen som har vervekode...
Den du ikke har betalt kanselleres senere .
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

evole

Sitat fra: bb på fredag 31. juli 2015, klokken 01:10
Jeg har sendt et spørsmål til Tesla om bonusene stacker. Hvis man verver ti stykker, får man både 10 * 10 000 kr pluss invitasjon til Gigafactory pluss tilgang til å kjøpe Founder Series eller vil høyere bonus kansellere lavere bonus?
Får dere som verver se hvor mange (og evt. hvem) dere har vervet?

Jeg antar vervingen først kan bli bekreftet etter at bilen er overlevert og betalt for. Selv kommer jeg til å vente med overlevering til neste år, så det betyr jo at bonusen også realiseres til neste år, eller?

Tuxedo

Sitat fra: evole på fredag 31. juli 2015, klokken 16:04
Sitat fra: bb på fredag 31. juli 2015, klokken 01:10
Jeg har sendt et spørsmål til Tesla om bonusene stacker. Hvis man verver ti stykker, får man både 10 * 10 000 kr pluss invitasjon til Gigafactory pluss tilgang til å kjøpe Founder Series eller vil høyere bonus kansellere lavere bonus?
Får dere som verver se hvor mange (og evt. hvem) dere har vervet?

Jeg antar vervingen først kan bli bekreftet etter at bilen er overlevert og betalt for. Selv kommer jeg til å vente med overlevering til neste år, så det betyr jo at bonusen også realiseres til neste år, eller?
Så vidt jeg har forstått det blir bonusen tilgjengelig hos Tesla når reservasjonen er endelig, dvs. at depositum er innbetalt.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

joda

#59
Sitat fra: afitch80 på fredag 31. juli 2015, klokken 12:48
Sitat fra: Tønsberg på fredag 31. juli 2015, klokken 00:32
Er det mange som ikke har fått mail enda? Jeg venter fortsatt på min :(
Er det bare noen heldig utvalgte som får muligheten? ???
Har heller ikke fått min.

Mener du skal finne din personlige link på MyTesla siden din. (hos Tesla Motors)

Mailene er sendt ut til alle som har valgt å få tilsendt nyheter fra Tesla. (Nyhetsbrev, kan også styres fra MyTesla siden)

Edit: Var kanskje litt kjapp med den infoen før jeg sjekket det selv (leste en kommentar fra Tesla om at den skulle være der via Twitter), men fant ikke linken på min side... (bare på mail)
TMS 85D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA