Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Durelyd / summelyd fra kjølepumpe foran, 85D

Startet av Undertegnede, fredag 28. august 2015, klokken 17:45

« forrige - neste »

TorAtle

Her var det mye håpefulle folk...

Dere må prøve å overby hverandre! Gi kjøper en viss sum av vervepremien. La oss starte på $100. Hørte jeg $100?
2014 BMW i3

KrW

Har reservasjon på X. Tar gjerne imot 10000kr før endelig bestilling. Tror dere det vil fungere for de som har reservasjon allerede?
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

MRT

#17
Benytt denne linken og du sparer 20.000 dvs du får min fortjeneste på 10.000 i tillegg

Kontakt forfatter av innlegget for å få refferral link.

krister461

Sitat fra: laumb på torsdag 30. juli 2015, klokken 17:29
dersom jeg klarer å få 10 kjøp på den og en Model X gratis
Hvor mye får TOCN og kreftforeningen om du ikke får gratis Model X, men bare 100K NOK + 25K USD i rabatt? :-)

Tesla-man

Sitat fra: krister461 på torsdag 30. juli 2015, klokken 19:21
Sitat fra: laumb på torsdag 30. juli 2015, klokken 17:29
dersom jeg klarer å få 10 kjøp på den og en Model X gratis
Hvor mye får TOCN og kreftforeningen om du ikke får gratis Model X, men bare 100K NOK + 25K USD i rabatt? :-)

Godt spurt.

Egentlig noe smakløst over hele "jeg gir til god formål" -konsptet ditt Laumb.  Du skyver et fromt image foran deg for å kapre egenvinning hos Tesla.
Nåværende:
P85
P85D
Kommer:
2 x Model E
Porsche Mission E

Muffinman


Tuxedo

Sitat fra: Muffinman på torsdag 30. juli 2015, klokken 19:46
Hvordan grafser man til seg en link?
Den kommer i en e-post.  Har du sjekket innboksen din?  Mail'en kommer med Elon Musk som avsender, så mulig den har havnet i spam-boksen  ;D
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Muffinman

Sitat fra: Tuxedo på torsdag 30. juli 2015, klokken 19:49
Sitat fra: Muffinman på torsdag 30. juli 2015, klokken 19:46
Hvordan grafser man til seg en link?
Den kommer i en e-post.  Har du sjekket innboksen din?  Mail'en kommer med Elon Musk som avsender, så mulig den har havnet i spam-boksen  ;D
Der var det bare Ahmad som holdt til nå. Han ville ha meg til å "order drugz"   :)

Ingen mail fra Tesla.

Tuxedo

Jeg tror at førstemann til ti (som får gratis Model X) ikke skal ha prøvd seg med for mye sidebetalinger eller annet fiksfakseri, før Tesla velger en annen.  Det har et punkt om "God tro" nederst i betingelsene:

http://www.teslamotors.com/no_NO/support/referral-program
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Muffinman

Jøss, folk blir jo helt på tuppa av dette jo. Tenker jeg står over å publisere linken min (hvis jeg får en) på forumet :)

Ronlane

#25

Her finner dere for øvrig Tesla sin egen informasjon om vervekampanjen (eller "Henvisningsprogrammet" som de selv kaller det):
http://www.teslamotors.com/no_NO/support/referral-program

laumb

Sitat fra: krister461 på torsdag 30. juli 2015, klokken 19:21
Sitat fra: laumb på torsdag 30. juli 2015, klokken 17:29
dersom jeg klarer å få 10 kjøp på den og en Model X gratis
Hvor mye får TOCN og kreftforeningen om du ikke får gratis Model X, men bare 100K NOK + 25K USD i rabatt? :-)

Godt poeng. Blir jeg ikke først kommer jeg ikke til å kjøpe en. Siden skilsmissen i fjor og en brå dobling av boliglånet er det ikke rom for det.
Da kan vi jo si det slik at jeg kjøper den ut og selger den til høystbydende på Finn og deler overskuddet 50/50 med ladefondet og organisasjonen. Får ta ut noen sett vinterdekk for resten og donere til klubben så de kan bruke det som premier?
Det kan jeg stå for.

laumb

Sitat fra: Tesla-man på torsdag 30. juli 2015, klokken 19:39
Sitat fra: krister461 på torsdag 30. juli 2015, klokken 19:21
Sitat fra: laumb på torsdag 30. juli 2015, klokken 17:29
dersom jeg klarer å få 10 kjøp på den og en Model X gratis
Hvor mye får TOCN og kreftforeningen om du ikke får gratis Model X, men bare 100K NOK + 25K USD i rabatt? :-)

Godt spurt.

Egentlig noe smakløst over hele "jeg gir til god formål" -konsptet ditt Laumb.  Du skyver et fromt image foran deg for å kapre egenvinning hos Tesla.

Egenvinningen er nok et faktum og legger ikke skjul på det - men overskuddet + 200k + 27% av verdien på premien i skatt vil likevel generere en massiv kostnad for meg - men likevel frigjøre en del kapital som normalt sett vil være borte/fanget og som nå kan nyttes fornuftig. Om noen andre vil tilby samme som meg vil jeg støtte det. Heller det enn at det ikke investeres smart i framtiden.

Tuxedo

Kan vi nå anta at prisforskjellen mellom innstegs- og toppmodellen til Model X blir 25 000$?
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

BMW850

Sitat fra: MRT på torsdag 30. juli 2015, klokken 19:09
Benytt denne linken og du sparer 20.000 dvs du får min fortjeneste på 10.000 i tillegg :http://ts.la/ivind3331

Du er klar over at du ikke får 10. 000 cash men 10.000 i kreditt på din Teslakonto. Det kan brukes til fremtidige bilkjøp, servicekostnader eller tilbehør.

Forøvrig legger jeg IKKE ut min henvisnings-link her inne. Om noen allikevel gjerne vil ha/trenger den, send en PM.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA