Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Durelyd / summelyd fra kjølepumpe foran, 85D

Startet av Undertegnede, fredag 28. august 2015, klokken 17:45

« forrige - neste »

Undertegnede

http://www.marketwatch.com/story/how-to-get-teslas-elon-musk-to-give-you-1000-2015-07-29?siteid=yhoof2

Om noen av dere som skal bestille nå før prisoppgang vil ha 1000$ avslag på prisen må dere gjerne legge meg til som referanse :)

Eller evt de dere synes fortjener det :)

Første som verver 10 stk i Europa får en fullspekka founders model x!

Muffinman

Synd jeg ikke synes noe særlig om Model X, for denne ville jeg acet  ;D

TRM

Sitat fra: Undertegnede på onsdag 29. juli 2015, klokken 21:54
http://www.marketwatch.com/story/how-to-get-teslas-elon-musk-to-give-you-1000-2015-07-29?siteid=yhoof2

Om noen av dere som skal bestille nå før prisoppgang vil ha 1000$ avslag på prisen må dere gjerne legge meg til som referanse :)

Eller evt de dere synes fortjener det :)

Første som verver 10 stk i Europa får en fullspekka founders model x!
"It costs Tesla about $2,000 to sell a car through its stores, and if the company can "amplify word of mouth, then we don't need to open as many new stores in the future," the company said in a statement."

Noen som lager en spørreundersøkelse for å kartlegge de sinnsyke summene elbilforumet har spart Tesla for? ;)
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMX100D MY18
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

evole

Noen som har fått vervelenke?

Betal 10 venner en passende sum for å bestille en 70D. Disse kan videreselges til kostpris (+ passende sum) mtp. kommende prisøkning.

Og der har du en gratis Model X.

Epleskreller

Min første tanke er at de sliter med å få inn nok bestillinger..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

samotholt

+1 (og det tyder P85D Ludicrous-mode på også - i tillegg til at vi nå har fått S70).
S85D, A8 3.0 Tdi, Allroad 2,7T

BMW850

Sitat fra: Epleskreller på onsdag 29. juli 2015, klokken 23:33
Min første tanke er at de sliter med å få inn nok bestillinger..

Tviler jeg på. De har en ny batterifabrikk på gang med kapasitet til 500.000 biler i året og har plass nok til å utvide i fabrikken i Fremont. En god idé er en god idé og bør prøves. Skal aldri hvile på laurbærene :) Bare få verve-lenka nå da, jeg anbefaler bilen sterkt og har alltid gjort det, om jeg får 1000USD betyr ingenting!
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Leif1

Helt tydelig en måte å gå rundt problemet med at de har forbud mot å åpne butikker i enkelte stater i USA. Og billigere enn å betale for reklame på vanlig basis. Dessuten er det "no cure, no pay".
Konvertitt fra S til X

NegativeElectrode

Sitat fra: Leif1 på onsdag 29. juli 2015, klokken 23:54
Helt tydelig en måte å gå rundt problemet med at de har forbud mot å åpne butikker i enkelte stater i USA. Og billigere enn å betale for reklame på vanlig basis. Dessuten er det "no cure, no pay".

Jepp! http://www.hegnar.no/motor/artikkel556811.ece
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

laumb

Da Tesla har startet å reklamere med jungeltelegrafen og tilbyr kjøper og referent 10'000kr i avslag/kreditt til ny bil - samt at den første som oppnår 10 refererte personer får en Model X gratis så ønsker jeg å vie min kode slik at dersom jeg klarer å få 10 kjøp på den og en Model X gratis vil jeg selge min Model S og donere overskuddet til TOCN ladefondet + 200'000kr til en veldedig organisasjon (f.eks. Kreftforeningen, luftambulansen etc).

Dersom du har planer om å kjøpe en Tesla og hjelper meg å oppnå denne unike muligheten til å fremskaffe en ellers bortgjemt kapital og donere den til et godt formål er jeg meget takknemlig.

Kontakt forfatter av innlegget for å få refferral link.

Espen Hugaas Andersen

Dere som skal kjøpe ny Model S - jeg ville fått link av Bjørn Nyland.

Det hadde vært kult å se han farte rundt Norge i en Model X! Og er det noen som har jobbet hardt for å overbevise folk om at Model S er verdens beste bil så er det nok han. :)

(Men laumb har også et godt formål.)
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

TRM

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på torsdag 30. juli 2015, klokken 17:32
Dere som skal kjøpe ny Model S - jeg ville fått link av Bjørn Nyland.

Det hadde vært kult å se han farte rundt Norge i en Model X! Og er det noen som har jobbet hardt for å overbevise folk om at Model S er verdens beste bil så er det nok han. :)
+1
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMX100D MY18
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

Espen Hugaas Andersen

Kanskje Bjørn vil donere sin P85 til ladefondet om han får en gratis Model X. Da vil i hvert fall jeg gi ut hans link om jeg skulle komme over noen som er på vippen. :)
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Tuxedo

Er disse linkene konstruert slik:

http://ts.la/<brukernavn hos My Tesla>

EDIT:  Ok, fikk nettopp mail med link.  Svaret er nei.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

laumb

Sitat fra: Tesla-man på torsdag 30. juli 2015, klokken 17:38

Kontakt forfatter av innlegget for å få refferral link.

Denne linken kan benyttes  ::)

Laumb; hvordan beregner du "overskuddet"?

Salgspris minus rest på lån.
Bør generere mellom 100 og 150k.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA