Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Leaf ambassadør

Startet av Trond.Strom, torsdag 27. august 2015, klokken 22:39

« forrige - neste »

Trond.Strom

Fikk bil i Juni og siden det har vært en klassisk norsk sommer har jeg allerede hatt muligheten til å teste setevarmeren. Den varmer svært godt i ryggen/korsryggen men ikke spesielt mye ved lårene er dette normalt?

Muffinman

Min 2013 modell varmer bra over alt. Men leste for en tid tilbake at de "oppgraderte" setene varmet dårligere på sitteputen. Muligens fordi det var lagt mer stuffing over varmeelementet?

OleJA

Savner også setevarme på fremre del av sitteputa på min sept. 2013. Med skinnsete så er dette noe jeg absolutt savner på vinteren.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Hyperstress

Sitat fra: Muffinman på onsdag 29. juli 2015, klokken 09:55
Min 2013 modell varmer bra over alt. Men leste for en tid tilbake at de "oppgraderte" setene varmet dårligere på sitteputen. Muligens fordi det var lagt mer stuffing over varmeelementet?

Det er korrekt. Min forrige bil hadde mye bedre varme i sitteputen, og det er nok pga mer stuffing i de oppgraderte setetne.
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

OleJA

Sitat fra: Hyperstress på onsdag 29. juli 2015, klokken 23:24
Sitat fra: Muffinman på onsdag 29. juli 2015, klokken 09:55

Det er korrekt. Min forrige bil hadde mye bedre varme i sitteputen, og det er nok pga mer stuffing i de oppgraderte setetne.
Kanskje det faktisk er en feil på setene mine da :-/ Har hverken varme eller ekstra mye stuffing på fremre del av setet.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

BMW850

Merker min mars 2014 varmer noe mer i ryggen men det er mer enn nok varme i sitteputa for det. Er ikke noe frysepinne da :)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA