Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Helt død bil

Startet av Tanja Bjerkaas Olsen, onsdag 26. august 2015, klokken 12:07

« forrige - neste »

Tanja Bjerkaas Olsen

Jeg trodde det ene kabeluttaket kunne brukes til å lade mobiltelefonen. Men når jeg plugger inn kabelen, får jeg bare en melding om ingen data til overføring, eller noe i den duren...? Er det ikke mulig å lade mobilen i bilen?

kodalse

Trondheim
HAIBIKE Sduro HardNine 4.0 - 2017, Model 3 RN107XXXXXX, Nissan Leaf 2012 - Webasto bensinvarmer 2015, Saxo 97 Li batteri  - 2013, Ecoride elsykkel    - 2012

JanØ

hvordan telefon? jeg lader min iphone i usb-uttaket..den til venstre...

MortenRA

Dette er også tatt opp i denne tråden:http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,22354.0.html

Det kommer an på hvilken telefon du har og kabelen. For min del fungerer ikke Xperia Z2 med standard kabel. Dog fungerte ebay-kabelen som er en 3-i1-lader for iPhone og Android. Det samme gjorde magnetisk lading.
Tesla Model S 75D - Soon to come

Tanja Bjerkaas Olsen

Trekkoppbil

Det er noen gamle standarder for USB, hvor det er kapasitet på 500mA, og det kan bli dårligere hvis du deler det i en hub. Det finnes kraftigere forsyninger og strømstyrken er en forhandlingssak mellom usb-enhetene. Har du smarttelefon eller nettbrett, så vil du gjerne ha flere Ampere.  Jo sterkere kraftforsyning du kjøper, jo bedre.

signal

Kjøp heller en Lighter enhet med 2 stk usb lade uttak. Plugg den i Strømuttaket og du har nok strøm.
2012 Leaf SL USA modell, Sølv Metallic
2015 Mitsubishi Outlander, Sølv Metallic

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA